Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suhteessa 30 vuotta vanhemman miehen kanssa, saa esittää kysymyksiä

Vierailija
09.12.2012 |

Itse olen siis 36 ja mies 66v.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde siis n. 3kk vanha vasta, ihan alussa ollaan.

Me käydään laulamassa (harrastamme sitä molemmat), yhdessä syömässä, tehään ruokaa, käydään kaupassa, löhötään sohvalla, harrastetaan seksiä, käydään autoajelulla ja milloin mitäkin. Ihan tavallisia juttuja. Toki kun suhde on tuore tulee paljon vietettyä aikaa toista tuijotellessa ja halaillessa :D Me keskustelemme todella paljon, hän on todella hyvä keskustelukumppani.

Jos mahdollista niin suosittelen yhteistä matkaa. Siinä pääsee aika hyvin toisen persoonaan kiinni ja saa selville edes jotenkin millaista olisi yhdessä 24/7.

Vierailija
22/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

märkä päiväuni. Olen 55 vuotias mies ja voin kyllä sanoa että ikä näkyy, kaikissa oman ikäisissäni, saatikka 10 vuotta vanhemmissa. Surkeaa itsepetosta väittää että 66 vuotias on kuin nuori mies vielä ja ihosta ei huomaa että ikää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on, sellainen haalistunut, sumea katse ja kasvoissa ihan järjettömästi ryppyjä. Samanlainen naama on Salella. Tää aloitushan on ihan jonkun Salen ja Jennin suhdetta puolustavan hörhön tehtailema.

Vierailija
24/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, antaa nyt ajan kulua ja katsotaan rauhassa. Tässä on edetty jo aika vauhdilla.

Lapseni isä valitettavasti kovasti mustamaalaa miestä ja yrittää kääntää lastamme tätä miestä vastaan. Hän on myös sanonut, että on häntä ällöttää ja vaikuttaisi olevan melkoisen katkera, että hänet on "vaihdettu" iäkkäämpään mieheen. Yhtenä päivän tuossa ilkkui kuinka "eihän sen ikäisellä edes seiso" johon oli sitten pakko todeta, että enemmän seksiä me ollaan harrastettu hänen kanssa parin viikon aikana kun sun kanssas koko viime vuonna.

Vierailija
25/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ikä näkyy ja on ryppyjä. Hän on luultavasti muiden mielestä ihan ikäisenä näköinen, ei missään nimessä nuoren näköinen.

Vierailija
26/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, antaa nyt ajan kulua ja katsotaan rauhassa. Tässä on edetty jo aika vauhdilla.

Lapseni isä valitettavasti kovasti mustamaalaa miestä ja yrittää kääntää lastamme tätä miestä vastaan. Hän on myös sanonut, että on häntä ällöttää ja vaikuttaisi olevan melkoisen katkera, että hänet on "vaihdettu" iäkkäämpään mieheen. Yhtenä päivän tuossa ilkkui kuinka "eihän sen ikäisellä edes seiso" johon oli sitten pakko todeta, että enemmän seksiä me ollaan harrastettu hänen kanssa parin viikon aikana kun sun kanssas koko viime vuonna.

ei kiinnosta nää sun pervoilut, lopeta jo.

Vierailija
27/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ehitte tavata noin paljon?

Vierailija
28/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, viestissäsi nr. 8 sanot olevasi hyvissä väleissä lasten isän kanssa, mutta viestissä 30 sanot ihan muuta...

Vierailija
29/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla eläimiin ja toisilla vanhuksiin. Meitä on joka lähtöön. Vähän huono olo tulee kun lukee näitä av:n friikkitarinoita.

Vierailija
30/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme hyvissä väleissä ex-miehen kanssa sillä lailla, että voimme sopia lasta koskevista asioista ja puhua ja käydä toistemme luona ym.

Vierailija
31/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut nyt?

Vierailija
32/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tosiaan näe hänessä vanhusta! Osa-aikaeläkkeellä oleva ja tosi vireä äijä edelleen. Touhuaa ja liikkuu jatkuvasti. Itse olen 21, jos sillä jotain merkitystä on.

Vierailija
33/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 11 v ja on sekä minulla, että isällään. Kirjoilla on isällään ja kouluun on helpompi mennä sieltä. Se, kuinka paljon lapsi on missäkin ja milloin on vielä kesken.

Asun aika lähellä entistä kotia jotta lapsen elämä olisi helpompaa.

Vierailija
34/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen yli 60 vee on huonossa kunnossa fyysisesti ellei ole himourheilija.

Himourheilijat saattavat olla huonossa kunnossa. Töitä on tehtävä ja jokainen itsestään huolehtiva on työelämässä 68-vuotiaaksi.

Vierailija
35/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miestäsi vanhempia vai nuorempia?

Vierailija
36/40 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat hyväksyvät asian, eivät ole tavanneet.

Vanhempani ovat nuorempia, äiti on 57v ja isä on 61v.

Vierailija
37/40 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä kuin joku aikaisempi kirjoittaja, että vanhojen ihmisten silmät ovat liian sameat ja surulliset...

ja niillä on niin paljon elämän kerrostumia, en vaan vois.

Oletko vanha sielu ap, kuten Jenni H. sanoo itsestään? Tosin, en usko että Jennikään ymmärtää ihan oikein ja tosissaan mihin on itsensä laittanut. Tietenkin hän omalla tavallaan saa kokea paljon, mitä taviskansalaiselta jää kokematta, mutta onko "vaihtokauppa" sittenkään sen arvoista?

Vierailija
38/40 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sameat ja surulliset :D No, mun mielestä hänen silmät on ihan tavalliset ja ihanat.

En mä ole lainkaan Jenni Haukion tyylinen. Olen tatuoitu ja lävistettykin, tykkään kaikesta vaaleanpunaisesta, pukeudun välillä aika rohkeasti minihameisiin ym. En pukeudu enkä käyttäydy mitenkään korrektisti vaan sanon suoraan mitä ajattelen ym.

Mies on aika samantyylinen, ei yhtään "Sale."

On välillä hassua kuunnella millainen hän on ollut mun ikäisenä ja mitä kaikkea ehtinyt tehdä ja kokea.

Vierailija
39/40 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyseessä jonkinlainen laastarisuhde. Erosta vain vähän aikaa ja otat ensimmäisen miehen joka silittää sua myötäkarvaan.

Oletko muuten valmis alkamaan miehesi hoitajaksi, kun se aika tulee?

Meinaatko hankkia tämän miehen kanssa lasta?

Vierailija
40/40 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alkoi jo ennenkuin erosin.

En missään nimessä halua lapsia enää joten en aio hankkia.

Teoriassa tämän hetkisen tuntemuksen mukaan hoitaisin häntä kyllä mutta aika näyttää sitten miten käy. Ajatus on tietysti surullinen mutta totta. Iso ikäero ei ole ongelmaton, se on selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi