Kehu kaveria!
Onko teillä ystävättäriä, jotka hoitavat hommat, klaaraavat tilanteet ja joita voitte ihailla?
Mulla on. On yksi joka tekee uraa kansainvälisessä firmassa ja omalla skandinaavisella panoksellaan muuttaa koko (hieman takapajuisen) yhtiön toimintatapaa tasa-arvoisempaan suuntaan sen ohessa että tekee nousujohteista uraa. Tienaa paljon, mutta se on sivuseikka.
Toinen jätti varman hyväpalkkaisen työnsä ja aloitti firman, joka auttaa heikossa asemassa olevia. Hän ei laske työtunteja, ei halua rikastua vaan haluaa saada aikaan hyviä tuloksia muille.
Kolmas on kiltti kaikille, saa heidät tuntemaan itsensä tärkeiksi, on hienotunteisuuden esikuva. Sosiaalinen ihme.
Olen onnellinen että minulla on näin hienoja ystäviä.
Kertokaa ystävistänne, jotka muuttavat maailmaa ja joita te ihailette. Nyt saa hehkuttaa!
Kommentit (6)
mutta ei yhtään hehkuttajaa, joka haluasi kertoa kuinka fiksuja kavereita hänellä on??
Miehet, raukat, kilpailee keskenään, mutta eikö me naiset voitaisi kerrankin, kun tilaisuus tulee, kertoa kaikille miten ihania ja pystyviä meidän ystävät on?
Nyt jos koskaan, voit vaikka salaa heiltä, antaa kiitosta ja saada sen edes tällä tavoin kaikkien nähtäville!
tai sitten myöntää, että kadehdit niitä pirulaisia, jotka saavuttavat jotain ja tekevät elämällään suuria asioita _ja sinä et_. eihän se ole sinulta pois,
ap
Pystyisin kertomaan heti kolme tarinaa, mutta antaa olla. Ja lisääkin tulisi jos jaksaisin.
kerro ne siinä muodossa että heidän henkilöllisyytensä ei paljastu, niin kuin minäkin tein.
ap
paljon puhuvaa että kommentoijat mieluummin haukkuvat ihmisiä kuin kehuvat tuttaviaan.
on siis pääteltävä, että minä ja ystäväni olemme ainoita naisia jotka arvostavat ystäviään ja haluavat puhua heistä hyvää.
Sovinistit uskovat, että naiset eivät tule toimeen keskenään, vaan kiistelevät ja haukkuvat toisiaan. Itse en ole koskaaan tehnyt niin, eivätkä ystävättärenikään, mutta ilmeisesti olemme poikkeus, koska tämä viesti ei ole suosituimpien joukossa. ehkä tosiaan on helpompaa haukkua kun kehua.
aion silti puhua hyvää ystävistäni, sanokaa mitä sanotte.
älkää kaikki huutako yhteen ääneen.
en arvannut että tästä tulisi näin suosittu.
ap
ettet alkaisi kirjoittaa heidän asioistaan julkiselle palstalle. Kiitos.