Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka vanhempi ompi niin tyhmä että ostaa nuorelleen kondomeja?

Vierailija
09.12.2012 |

Kysyin mun teiniltä (14v.) että mitä hän ajattelisi moisesta ja sanoi että tuntuisi että aion painostaa häntä liian nuorena seksiin.

... VAIKKA, sanoisinkin jotain muuta siihen

Hänelle tulisi olo, että hän on nyt sen verran iso ja kypsä, että äiti ja isä kahtookin mut sen verran kypsäks jo et voin oikeen ylpeenä harrastaa seksiä. Ja NAPS, tässä käypi se virhe!!

Hyvät yläkoululaisten vanhemmat näin joulun alla, ettei haikara vaan toisi nyyttejä: muistakaa puhua lapsillenne ihmisbiologiasta ja vauvoista, ehkäisystä yleisellä tasolla niin että lapsi kiinostuu ja parhain on jos hän itse kyselee niin asian mukaisesti vastatkaa - mutta älkää painostako seksiin!!

YKSI TÄRKEÄ SEKSIIN KYPSYYDEN MITTARI ON... että nuori osaa/uskaltaa mennä ostamaan ehkäisyn itse!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin pojalleni kondomit kun oli 15, ei siitä mitään draamaa tullut. On sanonut itse ettei kiirehdi ja otti ihan asiallisesti koko jutun, onpahan sitten kun tarvii.

Vierailija
22/22 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ajat muuttunut tässä koska ainakin itse sain yläasteaikoina KOULULTA kortsuja. Muistaakseni kolme kappaletta.

Yhden avasin ja katsoin millainen se nyt onkaan, kaksi jäi kaappiin vanhentumaan.

Eikö enää kouluissa ole seksuaalivalistusta, eikö saa kortsuja sieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä