Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masentaa laihiksella olo

Vierailija
09.12.2012 |

Argh. Miten ootte selvinny mielitekojen ja sen ankean tylsyyden yli kun ei voi syödä herkkuja vaikka haluaisi. Laihiksella oon, yritän ajatella tavoitettani.

Oon syöny tänään

aamupalallla leipää päällä kikhernetahnaa ja paprikaa

omenan ja banaanin

vitamiinit

broilerin leikkeen, 3 kananmunaa, vihanneksia

2 leipää ja kikhernetahnaa

illalla vielä ituja (pitää syödä pois ettei mee vanhaksi)

juomia: vettä, kahvia, teetä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiainen: leipää päällä kikhernetahnaa ja paprikaa

välipala: omena ja banaani

lämmin ruoka: broilerin leike, 3 kananmunaa, vihanneksia 2 leipää ja kikhernetahnaa

iltapala: ituja

plus vitamiinit

juomia: vettä, kahvia, teetä

-ap

Vierailija
2/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomalla vettä. Mieliteko menee kohta ohi. Makeannälkään syön pakastemarjoja, joiden päällä on vajaa teelusikallinen sokeria.

Tee iltapala. Syö leipä, keitä teetä. Laita päälle vaikka tomaattia, mausteita ja niitä ituja. Kaloreitaon taatusti alle 100, jos et käytä rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten paljon oot laihtunut?

Jos tekee kauheasti mieli suklaata niin ota pala suklaata sitä tumminta mahdollista mitä kaupasta löytyy niin varmasti lähtee makean himo :)

Vierailija
4/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että laihdutuksen pitäisi olla kivaa. Se oikeasti on rankkaa ja joillekin ihan älyttömän vaikeaa. Kun sallit itsellesi ne negatiiviset tunteet, jaksat paremmin taistella. Älä esitä, että on helppoa, äläkä yritä uskotella niin itsellesi.

Tsemppiä taisteluun!

Vierailija
5/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että laihdutuksen pitäisi olla kivaa. Se oikeasti on rankkaa ja joillekin ihan älyttömän vaikeaa. Kun sallit itsellesi ne negatiiviset tunteet, jaksat paremmin taistella. Älä esitä, että on helppoa, äläkä yritä uskotella niin itsellesi.

Tsemppiä taisteluun!

Kiitos rohkaisusta. Oon ollu tosi maissa ihan tosi apee olo ollu. Pelkkää kieltäymystä. Kyllä tää varmaan helpottaa, pitää keksii jotain kivaa tekemistä. Joo, söin marjoja. Helpotti vähän oloa.

Vierailija
6/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg toinen sama edessä vähintään :(

Kyllä mulla on oikeesti myös tosi kova nälkä makeanhimon lisäksi. Ehkä se nälkä on vaikeempaa kestää kun pelkkä makeenhimo.

-ap

Vierailija
7/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin voit syödä makeaakin halutessasi. ja pidä ainakin yksi herkkupäivä viikossa. Niin ja ei se yksi karkki (tai kaksi, kolmekaan) vielä sitä laihista kaada jos se niihin jää =)

Paljon olet pudottanut painoasi? Paljon on jäljellä? Mulla 5 lähteny ja vähintään se viis pitäs vielä lähteä

Vierailija
8/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg toinen sama edessä vähintään :(

Kyllä mulla on oikeesti myös tosi kova nälkä makeanhimon lisäksi. Ehkä se nälkä on vaikeempaa kestää kun pelkkä makeenhimo.

-ap

Ensimmäiset viisi päivää on nälkä, sitten se katoaa kokonaan. Et kaipaa enää mitään.

Ja tuo on totta, laihduttaminen on välillä raskasta ja se on iso henkinen ponnistus. Parhaiten onnistuvat kuitenkin ne, jotka ymmärtävät että koko ajan ei voi jaksaa, välillä tulee takapakkeja, mutta sitten jatketaan taas.

T: tuo, joka kertoi syövänsä makeannälkään marjoja ja sokeria

Vierailija
9/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö toinenkin lämmin ruoka, proteiinia ja vihanneksia, täysjyvä leipää. Ja joka päivä 2-4 palaa suklaata makeanhimoon. Liiku! Ei tarvitse kärvistellä, kun syö kohtuudella. Olen ollut ylipainoinen ja nykyään "vinkuheinä". Liikun paljon, perusruokavalio kuitenkin kunnossa ja suklaata saatava joka päivä. Ikinä ei tule mielihaluja mihinkään mässäilyyn. Tsemppiä :) !!