Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30 vuotias: tuntuuko 20-25 vuotias mielestäsi lapselta?

Vierailija
09.12.2012 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/40 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2012 klo 15:16"]

25-vuotiaaseen just siksi et se on niin huoleton ja keskeneräinen. Tyydyttävää kuunnella kun toinen neuroottisesti analysoi mua ja lukee mulle lehtien horoskooppeja ääneen. Ei tartte pingottaa tässä suhteessa kuten omanikäisten kanssa. Kaveriporukassaan mietin välillä et mihin vittuun mä oon joutunu mut ne kaverit on helvetin hyvännäköisiä, tulee kaikenlaista mieleen ;) M 40

[/quote]

"Höhö, palasin ala-asteelle niin mun ei tartte osata sitä vaikeaa paskaa mitä ne lukiossa jo tän ikäseltä yleensä edellyttää, vähänkö oon ovela!"

Mikäs siinä, jos oma taso ei riitä pelaamaan ikäluokan sisällä ja mieluummin leikkii epävarman nuoren tunteilla. Kullekin se vaikeusaste oman kyvyn ja osaamisen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko täällä on joku ikis vauhdissa?

Vierailija
4/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia jotka ovat ihan pentuja ja monia jotka ovat tosi kypsiä.

Vierailija
5/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yleensä hirmu kärjistäviä. Aikuiset ovat mitä ovat, nuoret pukeutuvat kuin olisivat jotakin "enkö ole ihan kuin lääkäri, juristi, taiteilija..."

Vierailija
6/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin unohdan jatkuvasti ettei nuori kollega olekaan mun ikäinen. Puhun hänen syntymänsä tienovilla tapahtuneista asioista niin kuin hän ne muistaisi. Nolosti kuvittelen, että ollaan yhdessä nuoria...

Vierailija
7/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yleensä hirmu kärjistäviä. Aikuiset ovat mitä ovat, nuoret pukeutuvat kuin olisivat jotakin "enkö ole ihan kuin lääkäri, juristi, taiteilija..."

Nuoruuteen toki kuuluu tietynlainen ehdottomuus, mutta se ei tarkoita, etteikö voisi hyväksyä muidenkin mielipiteitä.

Vierailija
8/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tässä on mustavalkoinen kärjistäjä?

Vierailija
9/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon tekemisissä parikymppisten kanssa työni myötä.

Ovat hauskoja, välittömiä, vilpittömiä, ystävällisiä, mutta samalla jotenkin todella naiiveja ja sinisilmäisiä, ehdottomia ja mustavalkoisia.

Riippuu vähän mistä asiasta puhutaan, joskus tuntuvat ihan samanikäisiltä kuin itse olen, toisinaan jopa fiksummilta, mutta joissain asioissa tuntuu välillä kuin puhuisi oman lapsen kanssa, kun täytyy yrittää vähän puolihuolimattomasti ja epäsuorasti tuoda esiin muitakin katsantokantoja asiaan, tai sitten suhteuttaa joitakin asioita oikeisiin mittasuhteisiin :)

Vierailija
10/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin ne naiset, joilla on jonkinlainen teini-iän jatkokausi meneillään ja jotka vetää jotain säälittävää prinsessa-aktia. Turhamaisia paskakasoja ne tyypit

Vierailija
11/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon tekemisissä parikymppisten kanssa työni myötä.

Ovat hauskoja, välittömiä, vilpittömiä, ystävällisiä, mutta samalla jotenkin todella naiiveja ja sinisilmäisiä, ehdottomia ja mustavalkoisia.

naiiveja ja sinisilmäisiä nimenomaan. Vaikka olisikin mitä kamaliakin elämässään kokeneet ja tietäisivät itseänikin enemmän tietyistä asioista niin tuolta ne tuntuvat. Eikä sen vastakohta ole siis kyynisyys tms, mutta tuon takia en kaveeraa parikymppisten kanssa.

Vierailija
12/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorelta joka tapauksessa ja usein aika lapselliselta ja naivilta. Mutta riippuu tyypistä.

33v

Vierailija
13/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaaseen just siksi et se on niin huoleton ja keskeneräinen. Tyydyttävää kuunnella kun toinen neuroottisesti analysoi mua ja lukee mulle lehtien horoskooppeja ääneen. Ei tartte pingottaa tässä suhteessa kuten omanikäisten kanssa. Kaveriporukassaan mietin välillä et mihin vittuun mä oon joutunu mut ne kaverit on helvetin hyvännäköisiä, tulee kaikenlaista mieleen ;) M 40

Vierailija
14/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsilta, mutta hyvin nuorilta. Sellaisilta, että tulee aika äidillinen olo.

Vierailija
15/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommassa porukassa alkaa sellainen kyynisyys ja ehdottomuus näkyä. Tämä siis älykkäillä nuorilla.

Nuoruuteen toki kuuluu tietynlainen ehdottomuus, mutta se ei tarkoita, etteikö voisi hyväksyä muidenkin mielipiteitä.

Vierailija
16/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 19v. ja sitä alle kyllä tuntuvat.

2 - kierokselle kun lähtee jo elämässään niin nämä ovat kuitenkin niitä nuoria aikuisia.

Ei tuu mitenkään äidillinen olo, kai se olis sille 20-25vuotiaallekin aikuiselle ällöttävää jos tulis ja jos sillä on vielä omiakin lapsia.

Ikää minulla 32v.

Vierailija
17/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nuorelta.

Vierailija
18/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.31v

Vierailija
19/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 20-25v. kuulostaa teiniltä, hän on silloin kyllä jälkeenjäänyt.

Joten empä rupeaisi yleistämään.

Vierailija
20/40 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 20-25v. kuulostaa teiniltä, hän on silloin kyllä jälkeenjäänyt.

Joten empä rupeaisi yleistämään.

Aivojen älyllinen kehitys jatkuu tieteellisten tutkimusten mukaan 23 vuotiaaksi saakka. Ja jälkipuberteetti tuntuu vaivaavan suurta osaa biletysikäisistä (20-30 v) nuorista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän