Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
eikö gmailia voi perustaa alaikäiselle
09.12.2012 |
facebookiin oli muistaakseni 13 v ikäraja, mutta että sähköpostiinkin?
Kommentit (4)
ei onnistu.
Minkä ikäiselle olette saaneet tilin luotua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kahdeksanvuotiaallakin... Ja 10-vuotias loi tilin itse koulussa. Että jossain muussa on sulla nyt vika.
Google-tilin saaminen edellyttää tiettyjen ikävaatimusten täyttymistä. Lisätietoja lasten verkkoturvallisuudesta on Federal Trade Commissionin verkkosivustossa.
Alue: Aihe vapaa
Mistä päättelit ettei voisi?