Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka lähtee riidan tullen ulos.

Vierailija
09.12.2012 |

***** juuri mikään ei saa niin raivon valtaan kuin ensin keskustelukyvyttömyys (oikeita asioita listalla, enkä mitenkään ole edes turhan hankala) mutta sitten tyyppi pakenee ulos, kun pitäisi mennä vähänkin mukavuusalueensa ulkopuolelle. Voi ***** ******* ******* että tekisi mieli vaihdattaa lukot ettei tarvitsisi tullakaan takaisin. IKINÄ!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun kehtasi tuosta pihalle painumisesta tehdä asian josta minun olisi pitänyt pyytää anteeksi

Vierailija
2/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muu väkivallanteko, jos oikein alkaa keittää. Parempi painua ovesta ulos kuin tehdä jotain, mitä ei tekemättömäksi saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tunteen. Tai sitten se, että kun yrittää sopia riitaa ja jutella, niin hän haluaa käydä nukkumaan, eikä noteeraa.

Vierailija
4/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lakkasin jahtaamasta miestäni huoneesta toiseen jankuttaen. Nykyisin ei lähde ulos enää ikinä.

Vierailija
5/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin,(tai tiedä häntä onko enää mun) lähti eilen legendaarisesti ostaa tupakkia kello 21 ilmeisesti palas 24 saunakämppäänsä nukkumaan.

Vierailija
6/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka joka haluaa nalkuttamalla puhua "tärkeistä asioista". Olen ottanut tavaksi häipyä paikalta aina kun noita keskusteluhetkiä on tulossa ja menen rakastajattareni luokse hieman rauhoittumaan,

Vierailija
7/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka joka haluaa nalkuttamalla puhua "tärkeistä asioista". Olen ottanut tavaksi häipyä paikalta aina kun noita keskusteluhetkiä on tulossa ja menen rakastajattareni luokse hieman rauhoittumaan,

Vierailija
8/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jotenkin traumatisoitunut lapsena. Mulla oli kanssa tuollainen äijä, paineli aina riidan tultua ulos. Mutta sitten kerran, kun oltiin sellaisessa paikassa, josta ei päässyt "karkuun", meinasi juosta vilkkaasti liikennöidylle tielle auton alle. Että sellaista tervettä menoa. On nykyisin eksä.

Vierailija
9/9 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että senkun pitää hyvänään, jos sellaisen tahtoo. Ja muutenkin olen oppinut että sen sijaan että revähtäisin huolesta sekaisin soittelemaan draamakuningattaren perään, niin mä käännän kylkeäni ja ajattelen että tulee takaisin jos tulee, jos ei tuu niin tarvii varmaan jossain vaiheessa käydä ilmoittamassa se kadonneeksi. Aamulla se yleensä näyttäis olevan siinä vastapäätä pöytää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi