Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 35 vuotias mies näkee 23 vuotiaassa tytössä?

Vierailija
08.12.2012 |

Tunnen yhden tällaisen parin ja en voi kuin ihmetellä. Mitä 35 vuotias, elämää nähnyt aikuinen mies näkee 23 vuotiaassa tytössä, jolla ei ole vielä lainkaan elämänkokemusta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillo ja yhdessä ollaan oltu jo kaks onnellista ja rakkauden täyteistä vuotta eikä välitetä siitä mitä muut sanoo vaan ärsytetään ihmisiä pussailemalla julkisesti :P

Vierailija
22/25 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee 17-vuotiaassa ("Candy")? Ai joo sori, Candyhan täyttikin 18 noin kolme minuuttia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21v ja mies 34v. Yhteistä tuntui olevan paljon, samat harrastukset, samat kiinnostuksen kohteet, samat elintavat.

Ja kollega elää saman ikäeroisessa suhteessa, ovat naimisissa ja tytärkin löytyy. Alkoivat seurustella kun muija oli 18v.

Vierailija
24/25 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus perustaa perhe.

Kysyisin että mitä ihmettä se 23-v näkee siinä vanhassa käävässä - oma mies 12 vuotta vanhempi, tiesin heti että tuon kanssa haluan perheen.

Oman ikäisillä vasta nyt alkaa olla lapsia ja mun lapset jo 10-v. Toiset vaan aikuistuu nopeammin kuin toiset. Ja onhan sekin plussaa, että kun on iso ikäero niin muutaman lapsen jälkeen näytetään samanikäisiltä, eikä niinkuin pareilla jotka samanikäisiä - niissä voisi usein luulla rouvaa mummoksi, kolme sukupolvea liikkeellä...

Ja ehkä se mies toisaan näkee siinä daamissa uuden mahdollisuuden, ihanan tuoreen kropan.

Vierailija
25/25 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 21 ja mieheni 31 kun tapasimme ja yhdessä on oltu melkein 10 vuotta, perhekin perustettu ajan kanssa. Rakastuminen vei yhteen :) En koskaan ajatellut ikäeroa isoksi meidän kohdaltamme enkä ajattele vieläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi