Mitäpä teet ma 10.12.2012 klo 21.00?
Kommentit (22)
Heh, mahdollisesti samaa kuin aloittajakin, tuo kellonaika sai nimittäin hälytyskellot soimaan.
Toivottavasti kuuntelen ensisäveliä eräästä mielettömästä keikasta. :)
Heh, mahdollisesti samaa kuin aloittajakin, tuo kellonaika sai nimittäin hälytyskellot soimaan.
Olen jo ihan fiilareissa. Ja matkaa sinne tehdään kaukaa pohjoisesta.
sitä tietäis... luultavimmin olen kotona.
eli olen juuri aloittanut yövuoron.
Äärimmäisen ihanaa ja nautinnollista maanantai-iltaa meille! =))
t. ap
millä alalla alkaa yövuoro jo klo 21? Pääsettekö sitten klo 5 kotiin ja aamuvuoro aloittaa sitten viideltä vai?
millä alalla alkaa yövuoro jo klo 21? Pääsettekö sitten klo 5 kotiin ja aamuvuoro aloittaa sitten viideltä vai?
Yövuoro on esim 21-07.
Päivävuorot on 8h (paitsi lyhennetyt) ja yövuorot yleensä 10h.
Minä tein aikoinaan yövuoroja psykiatrisessa sairaalassa, jossa yövuoro alkoi klo 19.45 ja päättyi klo 7.15. Eihän se työaika aina ole tasan 8 tuntia, vai kuinka?
Yövuoro on esim 21-07.
Päivävuorot on 8h (paitsi lyhennetyt) ja yövuorot yleensä 10h.
En oikeasti tiennyt että eri aloilla on eri mittaisia työvuoroja, mutta nytpä olen hippasen verran viisaampi.
04.30.
oon mennyt tai oon just menossa,,,samaan aikaan on herätyskin. TYöt alkaa kuudelta
Saattaa yövuoro alkaa klo 21. Ja päättyy klo 7. Tosin yölisää (hulppea 2,50e/h - verot) saa meidän TES:illä ainoastaan välillä klo 23-6.
Ei kauheasti tuo palkka motivoi valvomaan.
En oikeasti tiennyt että eri aloilla on eri mittaisia työvuoroja, mutta nytpä olen hippasen verran viisaampi.
Missä kuplassa oikein elät?
Minä olen maanantaina tuohon aikaan menossa nukkumaan.
Luultavasti oon just saanu 7-kuukautisen pojan nukkumaan ja oon rojahtanut sohvalle katsomaan sen päivän Salkkareita :) Päivän paras hetki :)