Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää, kun mieheni jaksamisesta koko ajan huolehditaan!

Vierailija
03.12.2005 |

miehelläni on ollut tosi kiireinen syksy töissä. Käytännössä tämä on tarkoittanut sitä, että hän on töissä aamusta iltaan ja viikonloput myös. Minun osakseni on jäänyt koko suurperheen hoito 24 tuntia vuorokaudessa, KAIKKI, mitään tukiverkostoa meillä ei ole. En kaipaa mitään marttyyrikruunua päähäni, mutta kyllä todella ärsyttää, kun kaikki sukulaiset ovat koko ajan huolissaan, miten mieheni mahtaa jaksaa. Itse mieheni sanoi, että vaikka hänellä on ollut paljon töitä, hän on voinut keskittyä vain yhteen asiaan, ja hän taas on huolissaan siitä, miten minä jaksan. Paras oli, kun äitini ehdotti, että minun pitäisi lasten kanssa lähteä jonnekin viikonlopksi (minne???), että mieheni saisi levätä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiskalle tiedoksi, että onhan minulla toki äiti, ja iso joukko muitakin sukulaisia, kuten miehellänikin. Itse en vaan laske tukiverkostoksi sellaisia ihmisiä, jotka eivät koskaan suostu edes hätätilanteessa auttamaan minuuttiakaan, äitini ei esim. ole koskaan hoitanut lapsiamme. ap

Vierailija
2/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma-ajattelijat on perheen ulkopuolella. Tosi hienoa että te perheenä vedätte yhtä köyttä, ja miehesi ymmärtää sinua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vähän samalla lailla! Paitsi, että mieheni tekee " vaan" 6,5h päiviä. Kuitenkin anoppini sanoi, että ' muista antaa hänen pojan levätä töiden jälkeen hyvin, esim. tietsikalla tai muulla vastaavalla' !!! Ja mä en onneksi itse herää 3-4 kertaa per yö lasten takia.

Vierailija
4/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinä saisit levätä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän