Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetti minkä mokan tein! (ope)

Vierailija
07.12.2012 |

Tänään pyöri päässä tuhat asiaa yhtäaikaa, se on ainut puolustus tässä tapauksessa. Potkikaa, kivittäkää, tsempatkaa, pakko purkaa tää jonnekin kun ei oo nyt ketään kenen kanssa puhua!

Oli tunti ja tosi kiireinen ja siinä oli kaikkea mahdollista sälää. No, yheltä tyypiltä tipahti linkkari taskusta lattialle. Laitto tosi livakkaan se takasin taskuun ja mä siinä jotain uhkailin ja patsastelin ja sit samantien UNOHDIN koko jutun. Ei helvetti. MIKS mä en laittanu sitä oppilasta samantien rehtorin luo??? MIKSI??? MIKSI mä en antanu sille sekä jälkkää ja laittanu rehtorin luo??!! MIKSI???

Mua harmittaa ihan kauheesti kun multa jäi reagoimatta tollaseen asiaan. Ainoo, mikä mua vähän helpottaa, on se, että aion maanantaina sanoa oppilaalle, että "Minä mokasin, mun ois pitäny laittaa sut rehtorin luo ja antaa jälkkää. Onko sulla nyt mukana teräaseita tms? Jos on, niin sitten lähdetään samantien rehtorin luo." Eihän se poika tietysti myönnä vaikka oiskin, mutta onpahan tietoinen sitten siitä, että kyttään sitä ja että siitä tosiaan seuraa jotain.

Tulipas tosi epäammattimainen olo :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät on niiiiin hektisiä, että toi olis voinut tapahtua varmaan kelle vaan opelle. Oot toivottavasti yläasteen ope?

t. luokanope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty mikä tehty. Et hyödy asian murehtimisesta. Teet maanantaina niin kuin aioit ja sanot nämä asiat hänelle kahdenkesken.

Olisit mieluummin kuitenkin soittanut asiasta kolleegallesi tai kaverillesi. Tämä ei ole mielestäni oikea paikka jakaa vastaavia asioita.

Mutta nyt unohdat asian. Sitä sattuu kaikille.

Vierailija
4/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpinäkyvä provoaloitus.

Vierailija
5/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhotu nyt.. maanantaina otat kaverin puhutteluun.

se mikä tapahtui on tapahtunut eikä sitä nyt voi muuksi muuttaa.

otat vain opiksi

Vierailija
6/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei sattuu virheitä ja niitä päiviä kun olis ollu parempi jäädä sänkyyn! älä välitä, korjaa tilanne maanantaina ja ota poika puhutteluun.

Vierailija
7/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehän tommonen ole mahdollista. Siis sä jo olit sitä uhkailemassa, kun unohdit mistä oli kyse. Täh?

Vierailija
8/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mokaan töissä niin kuolee parisataa ihmistä et ei toi niin vakavalta siihen verrattuna kuullosta.

Vierailija
9/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan sana painaa, ei sen kersan. Teräaseita ei saa tuoda kouluun. Kanna vastuusi vai oletko paska ope.

Vierailija
10/10 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin tarvii moista laitetta ja siitä ettei kouluun saa linkkareita tuoda

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi