Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni soitti juuri kännissä ja haukkui mieheni ja minut! ansaittu ollaan se kyllä

Vierailija
07.12.2012 |

mutta ei se mitään auta. Tiedän että isällä on paha olla kun joutuu maksamaan mieheni ottamaa lainaa. En jaksa selittää juurta jaksain mutta kuitenkin, nyt mulla on niin kamala olo ja saakin olla en mä sitä. Parhaamme on yritetty kumminkin, voi kun saisi lottovoiton! =(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksella toisten lainoja :( Ei se auta isääsi ja hänen ahdinkoaan/ahdistusta/vihaa, että olette parhaanne tehneet kun se ei riitä!

Vierailija
2/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkoja voi maksaa myös toimeentulotuesta, sairauspäivärahasta ja työttömyyspäivärahasta.

Velkoja voi maksaa myös äitiyspäivärahasta, vanhempainrahasta ja jopa lapsilisistä.

Älä valehtele ja väitä ettet sinä voi maksaa isällesi senttiäkään.

Aloita antamalla isällesi vaikka 200€ kuussa.

Vierailija
4/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattakaa moraalianne! Jos on talolaina, myykää talo, jos autolaina, auto pois. Jos ihan elämiseen mennyt tai epämääräisen, huonosti suunnitellun yrityksen kuluihin, hävetkää!! Ja kaikissa tapauksissa, menkää töihin ja opetelkaa elämään varojenne mukaan.

Vierailija
5/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksellaan jo muita velkoja niin paljon kuin pystytään.

Ei tietenkään ole mukavaa maksella toisten velkoja, eikä kukaan olettanut että niin koskaan tulee käymään mutta niin vaan kävi ja niin monen ihmisen elämä on mieheni töppäilyjen takia pilalla!

Ap

Vierailija
6/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistumaan niin ainakin lupaa isallesi, etta maksatte hanelle takaisin heti kun pystytte!

Vierailija
7/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo ihan toisin. Tottakai maksetaan kaikki takaisin kun vain pystytään.

Ap

Vierailija
8/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se mitään auta. Tiedän että isällä on paha olla kun joutuu maksamaan mieheni ottamaa lainaa. En jaksa selittää juurta jaksain mutta kuitenkin, nyt mulla on niin kamala olo ja saakin olla en mä sitä. Parhaamme on yritetty kumminkin, voi kun saisi lottovoiton! =(

!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän