Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/tärinä?

03.12.2005 |

Jos kaikki menee hyvin, meillä toinen IVF siirto juuri ennen joulua edessä. Jouluksi pitäisi matkustaa usean tunnin ajan autossa maalle. Miten varovaisia olette esim. tärinästä siirron jälkeen olleet? Voiko tälläinen vaikuttaa kiinnittymiseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin ivf:n jälkeen työpaikan risteilylle tallinnaan viikonlopuksi ja " juhlin" ( en ottanut alkoholia) muitten mukana yötä myöten ja siitä huolimatta saimme aikaiseksi ihanan pojan. En usko että tärinällä olisi vaikutusta kunhan muistaa ottaa tukilääkityksen ja on muuten " iisisti" . Toivotan onnea.

Vierailija
2/2 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaikka traktorilla matkustaisin (paitsi meluhaitta tuskin olisi pidemmällä matkalla kovinkaan nautinnollista?). Mulle on siirron jälkeen sanottu, että ihan normaalia elämää saa viettää!!!

Tsempit vaan hoitoon!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun (tai tammikuun???) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme