Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun synnytyslääkärikin oli kutsuttu kinnaan!

Vierailija
07.12.2012 |

Ihan kiva, että tällä tavalla oli huomioitu, munkin mielestä mun lapsi on tärkeä asia!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti tätä yhden käden näpyttelyä...

Vierailija
2/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahastikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiitos kysymästä!

Ap

Vierailija
4/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synnytyslääkärikin oli kutsuttu kinnaan! Ihan kiva, että tällä tavalla oli huomioitu, munkin mielestä mun lapsi on tärkeä asia!

Niin oli kutsuttu tuon meillä olevan pojankin pappa. Monena vuonna aiemminkin, tänä vuonna ja ensi vuonnakin tulee papalle kutsu. So?

Vierailija
5/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synnytyslääkärikin oli kutsuttu kinnaan! Ihan kiva, että tällä tavalla oli huomioitu, munkin mielestä mun lapsi on tärkeä asia!

Niin oli kutsuttu tuon meillä olevan pojankin pappa. Monena vuonna aiemminkin, tänä vuonna ja ensi vuonnakin tulee papalle kutsu. So?

kun Sale huomioi just mun lapsen syntymän. Tyypillistä AV-mamman kateutta, huoh.

Ap

Vierailija
6/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri hänkin.

Vierailija
7/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisin kuka korkea-arvoinen ivrkamies tuon pojan vaari on, niin jopa Sinä saattaisit ymmärtää. Mutta, en voi kertoa. Enemmänkin yritän olla varovainen etten paljasta pojan henkilöllisyyttä.

Enempää en voi kertoa yhtään, jos joku tuttava sattuisi erehtymään tälle palstalle, hän saattaisi tunistaa jo näistä minut.

Vierailija
8/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*virkamies

Vierailija
9/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade? Minä kade? Mistä? Olipa ystävättärenikin Halosen kanssa tänä syksynä illallisella. Jos kertoisin kuka korkea-arvoinen ivrkamies tuon pojan vaari on, niin jopa Sinä saattaisit ymmärtää. Mutta, en voi kertoa. Enemmänkin yritän olla varovainen etten paljasta pojan henkilöllisyyttä.

Enempää en voi kertoa yhtään, jos joku tuttava sattuisi erehtymään tälle palstalle, hän saattaisi tunistaa jo näistä minut.

että sä et kirjoittanutkaan tätä viestiä huumorimielessä, niin sanottakoon, että mä tein tän avauksen ihan huumorimielessä (vaikka synnytyslääkärini tosiaan olikin kutsuttu linnaan).

Ap

Vierailija
10/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurjan hurja.

Eiköhän jokaisella ole joku tuttu, ystävä tai kylänmies ollut joskus niissä juhlissa. Ja ketään ei kiinnosta palstamamman henkilöllisyys noin sairaalloisesti.

Vierailija
11/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytyslääkärini oli siis vuoden pakolaisnaiseksi valittu Malalai Rahim, jos jotakuta kiinnostaa!

Ap

Vierailija
12/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on jatkossakin ;)

Vierailija
13/13 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytyslääkärini oli siis vuoden pakolaisnaiseksi valittu Malalai Rahim, jos jotakuta kiinnostaa!

Ap

S-joella se oli minuakin vastaanottamassa vuosi sitten :) Teki niin hyvän työt, että sai kutsun linnaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi