Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOInta mitä sinulle on ikinä käynyt julkisella paikalla :D tehdään pitkä ketju!

Vierailija
07.12.2012 |

Aloitan:

Olin työharjoittelussa eläinkaupassa jossa oli puhuva papukaija. tämä oli reipas ja puhelias mutta jostain syystä nolouteni päivänä ihmeellisen vaitelias. kauppa oli hiljainen, siellä oli vain yksi asiakas ja minä lakaisin lattiaa. noh. olin siis kumartuneena harjoineni ja yhtäkkiä papukaija päästi täydellisen pieruäänen! näki varmasti että olin pieruasennossan. nice. huomasin kun asiakas kohotti hivenen kulmiaan. *häpesin* en voinut ruveta selittelemään että tuo papukaijahan se, varsinkin kun oli muuten täysin hiljaa

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta kaksikymppisenä päätin sovittaa puseroa menemättä sovituskoppii, kesä kun oli. testasin suoraan toppini päälle siinä käytävällä ja pois riisuessani lähtikin sitten myös se toppi. Jep, siinä mun mies katsoi vieressä suu auki, että jaa kun minä ole tissiliiveineni Prisman käytävällä.

Toinen juttu, samaisen ihmisen kanssa tapahtui kun oltiin sellaisia yläasteikäisiä ja käytiin mäkkärissä syömässä. Minä otin aina paljon majoneesia. Mieheni (tai siis silloin ei-niin-mies) jäi kassalle ja minä lähdin ottamaan majoneesia ja viereen tuli mieheltäni näyttävä kundi. No sinnepä minä sitä majoneesia aloin lappaamaan ja mies sitten hihitteli takanani ja katsoi kuinka kauan lappaan ennekuin huomaan. Aika kauan.

Mutta mä en kyllä nolostu helposti, nää vaan nauratti jo heti tapahtuessaan. Enemmän mua hävettää kun toista synnyttäessäni pinnistäessäni pissin suoraan kätilöä päin. Sitä häpeän vieläkin, mutta minkäs tein.

Vierailija
22/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se on automaattiovi, joka aukeaa itsestään. Eipä ollut, joten törmäsin siihen ja joku huonosti kasvatettu kakara nauroi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratikkakuski.

Elämäni noloin hetki tapahtui ratikassa.

Päättärillä odotellessa näin sivupeilistä takaoven tienoilla kaksi luihua heppua röökillä. Jokin niissä oli kummallista, joten pidin niitä silmällä. Heput nousivat kyytiin, tumppaamatta tupakoitaan, minusta vaikutti.

No, minäpä minä, täynnä pyhää vihaa laukkasin vaunun perälle tarkistamaan asiaa. Näin toisen miehen molemmat kädet, ei tupakkaa, mutta toinen istui kummallisesti seinään nojaten enkä nähnyt seinänpuoleista kättä. "Ahha", ajattelin, ja käskin tyypin näyttää kätensä.

Kävi sitten ilmi että sitä toista kättä ei ollut. Mies istui kummallisesti varmaankin tästä syystä.

Muistaakseni muistin pyytää anteeksi, mutta edelleen nolottaa ihan helvetisti.

Vierailija
24/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru kassajonossa. Ei siinä mitään mutta se haisi aivan järjettömälle ja kassaneiti katsoi mua hämmentyneenä. Hävetti.

Toinen oli, kun olin oppaana museossa ja sinne saapui iso ryhmä, jossa oli ärrävikainen mies. Luulin hänen aluksi pelleilevän ja vääntelevän ärrää ihan huvikseen. Tyhmänä en ymmärtänyt, että kyse oli puheviasta. Menin ihan täysillä "mukaan" miehen juttuihin ja sorauttelin ärrää ja nauroin ja matkin miehen puhetta. Ai helkkari, että hävetti jälkeenpäin kun tajusin tehneeni tietämättäni pilkkaa toisen puheviasta. Nolottaa.

Vierailija
25/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se on automaattiovi, joka aukeaa itsestään. Eipä ollut, joten törmäsin siihen ja joku huonosti kasvatettu kakara nauroi.

Mäkin olisin nauranut :D

Vierailija
26/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpikännissä kaatuilin kotimatkalla. En itse ymmärtänyt ollenkaan humalatilaani, olen niitä ns. "kuulostaa aina järkevältä" -tyyppejä.

Yksi työtoveri tuli vastaan kun mieheni minua talutti kotiin. Kyllä on hävettänyt, enkä ole toistanut kokemusta! Nimim. "kaikea saattaa sattua"

Vierailija
27/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran vaan herkästi ja omaan hyvän huumorintajun!

Vierailija
28/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin krapulassa Makuunissa valitsemassa kavereiden kanssa leffaa. Siinä naureskellessa pääsi ihan kamala pieru. Hävetti tosi paljon, kun ympärillä oli niin kamalasti ihmisiä ja muutenkaan en ollut silloin hehkeimmilläni, niin varmasti ihmiset mietti että mikähän piereskelevä kassialma tuokin on.

Vierailija
29/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on myös niin hyvä empatiakyky, etten ikinä naura toisten vahingoille. Lähinnä mietityttää, että sattuiko, jos joku kaatuu tai törmää johonkin. :(

No, ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
30/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on myös niin hyvä empatiakyky, etten ikinä naura toisten vahingoille. Lähinnä mietityttää, että sattuiko, jos joku kaatuu tai törmää johonkin. :( No, ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
31/33 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on myös niin hyvä empatiakyky, etten ikinä naura toisten vahingoille. Lähinnä mietityttää, että sattuiko, jos joku kaatuu tai törmää johonkin. :( No, ihmisiä on erilaisia.

Ei pidä olla aina naama norsun veellä

Mutta kun ei vaan naurata silloin, kun toista sattuu. Ei mahdu mun huumorintajuun, vaikka monille muille asioille kyllä naurankin. Tiedän, että monien mielestä se on hervottoman hauskaa, kun päähän tulee kuhmuja ja veri lentää, siihenhän Hauskojen kotivideoidenkin huumori pitkälti perustuu. Siks en jaksakaan katsoa sitä ohjelmaa, vaikka ne söpöt eläinvideot onkin monesti hauskoja.

Vierailija
32/33 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) odotin junan käytävällä että jono etenee ja pääsen ulos. Edellinen jonottaja avasi välioven juuri kun minä katsoin taakseni. Ja kun se ovi sulkeutui, minä astuin eteenpäin ja jkäänsin pääni. Jolloin se ovi mätkähti suoraan mun nenään. Saattu niin hiivatisti että meinasin pyörtyä.

2) Oksensin Halloween-juhlissa isännän sängyn viereen kun heräsin yöllä siitä sammuneena.

3) Otin vierasta miestä kädestä kiinni ja rupattelin niitä näitä pitkän aikaa katsomatta siihen. oltiin "ikkunaostoksilla" ja mies olikin jäänyt katselemaan edellistä ikkunaa.

Ei mikään ihan ultimatepahoja, mutta sillä hetkellä nolotti :) Myös noita hame sukkahousuissa ja vessapaperi kengänkannassa - juttuja on sattunut useestikin :)

Vierailija
33/33 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän