Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä kun miestä ei kiinnosta meidän talouskatastrofi? Olen neuvoton :(

Vierailija
07.12.2012 |

KAIKKI laskut on maksamatta,samoin 2 asuntolainanlyhennystä eikä mies välitä,luottotiedot siltä meni vastikään myös.

En tajua mitä se oikein odottaa,sitäkö että joku tuo sille käteen miljoonan vai sitä että ulosottomies tulee ovelle.

Olen yrittänyt hoitaa yksin asioita mutta en enää jaksa,enkä tietenkään voikaan miehen asioita sen puolesta hoitaa :(

Itse jouduin aloittamaan osa-aikatyöt vaikka olen hoitovapaalla mutta niillä rahoilla ei pärjätä mitenkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisitte ulkopuolista apua varmaankin. Sinä et voi nyt romahtaa. On jaksettava. Hoida asia kerrallaan joka päivä ongelmia. Tee ensin lista, mitä pitää tehdä. Ainakin on otettava yhteytä pankkiin, varsinkin jos laina on yhteinen. Soita ja varaa keskusteluaika. Lainaa voidaan ehkä järjestellä. Voisiko sosiaalitoimi auttaa? Kirkon apu? Voi olla, että sinun on mentävä kokopäivätyöhön ja pantava lapsi hoitoon, vaikka et haluaisikaan. Voimia! Pidä mielessä, mitä aisat ovat hyvin. Sinulla on ilmeisesti terve lapsi.

Vierailija
2/4 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutus mahdollisimman pieneksi. Kaikki turhat menot karsitaan, esimerkiksi vaate- ja lehtikulut. Lapselle jos on pakko ostaa, niin ensin katsotaan kirpparilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut, ovatko lainanne ja muut raha-asiat yhteisiä.

Jos ovat vain miehen nimissä, pelasta nyt itsesi! Yhteisten lainojen maksamatta jättämisestä et voi syyttää pelkästään miestä. Tämä nyt on vähän sama asia kuin auton huolto: ei siinä voi jakaa hommia miesten ja naisten töihin, vaan kumpikin on vastuussa itse asioistaan.

Vierailija
4/4 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette tee mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä