Ulkosuomalainen ihmettelee miten helvetin rumia
suomalaiset ovat jopa juhlakoltuissaan ja puvuissaan! Hyi!
Läskit tytisevät, tissit roikkuvat, allit ja kaulalihat heiluvat ihan nuorillakin naisilla. Ja ne hiukset, kamalia variksenpelättimiä paria poikkeusta lukuunottamatta.
Vain muutama hoikka suomalaisnainen näkyi. Loput persjalkaisia paksukaisia.
Kyllä suomalaisilla on surkeat geenit.
Kommentit (56)
Sinä ' ulkosuomalainen' taas aloita.myönnän, olkapäät lytyssä liian moni, sekä , vaikka (liiallista) tekorusketusta vastaan olen, muutama olisi voinut käydä pikkasen väriä ihoon.
T. Toinen ulkosuomalainen
Ceekiä tituleerattiin vähän väliä nuoreksi ja ikää on kuitenkin tuollakin herralla jo yli 30. Myönnetään että ylipainoisia oli paljon. Itsekkin ylipainoisena kiinnitin kyllä siihen huomiota että suurin osa oli osannut kiloistaan huolimatta pukeutua kauniisti ja imartelevastikkin eikä vain puheutunut johonkin järkyttävään säkkiin kuten aikaisemmin (en ole katsonut juhlia muutamaan vuoteen, joten ihan viime vuosista en kyllä tiedä).
Mutta suomalaisilla vaan ei ole makua. Tosi paljon tyylittömiä huonosti leikattuja ja rumanvärisiä juhlapukuja.
Vaikka tää provo olikin, niin samat geenit ne sullakin
Mulle on periytetty atleettisuutta, kauneutta, pituutta, hoikkuutta ja suora nenä. Kiitos siitä.
Linnassa oli todella paljon kauniita hoikkia naisia. Esim. tänä vuonna ansioituneita naisurheilijoita, kauniita näyttelijöitä (Laura Birn, Maria Ylipää ym.) Edelmannin ja Samu Huberin vaimot, kansanedustajia mm. Jaana pelkonen oli upea, myös Kike Elomaa, Sari Sarkomaa ja monet muut. Upeita, hoikkia naisia riitti ihan loputtomiin.
Syy, miksi te rumat ja lihavat ette huomaa näitä kaunottaria on se, että teillä on päässänne filtteri joka suodattaa nämä kauniit pois. Te ette halua nähdä heitä, joten te huomaatte sieltä joukosta vain ne itsenne kaltaiset lihavat.
suomalaiset ovat jopa juhlakoltuissaan ja puvuissaan! Hyi!
Läskit tytisevät, tissit roikkuvat, allit ja kaulalihat heiluvat ihan nuorillakin naisilla. Ja ne hiukset, kamalia variksenpelättimiä paria poikkeusta lukuunottamatta.
Vain muutama hoikka suomalaisnainen näkyi. Loput persjalkaisia paksukaisia.
Kyllä suomalaisilla on surkeat geenit.
KErrohan vielä missä maassa asuu pelkästään kauniita ihmisiä?
40 naista linnasta.
Kuinka monta ylipainoista näissä kuvissa mielestäsi on?
Itse löydän 2. Jos lasketaan mukaan reippaati yli 60-vuotiaat, sitten 4.
Kyllä tuo otos on mielestäni aika kaunis ja hoikka ihan norjalaisella mitta-asteikollakin.
40 naista linnasta.
Kuinka monta ylipainoista näissä kuvissa mielestäsi on?
Itse löydän 2. Jos lasketaan mukaan reippaati yli 60-vuotiaat, sitten 4.
Kyllä tuo otos on mielestäni aika kaunis ja hoikka ihan norjalaisella mitta-asteikollakin.
http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1288521992648.html?pos=ok-nln
Voitais lopettaa rumien suomalaisten kutsuminen kokonaan, ja kutsuttaisiin vain geeneiltään ylivertaisia kauniimpia ulkomaalaisia. Ja tietenkin näitä poikkeuksellisen upeita ja ylivoimaisen tyylitietoisia ulkosuomalaisia voisi kutsua myös.
Ap:lle on käynyt nyt niin, että on katsellut vaan peiliin koko illan, kun yle ei näy siellä ulkosuomessa. Eikä kuva oikein miellyttänyt:)
Mulle on periytetty atleettisuutta, kauneutta, pituutta, hoikkuutta ja suora nenä. Kiitos siitä.
Nuo ominaisuudet ei oikein sovi norjalais haaveidesi kanssa.
Eiköhän jokainen kanna kilonsa ihan itse. Vai ootteko haukkujat itse kovin mallinmitoissa?
Vaikka tää provo olikin, niin samat geenit ne sullakin
Kerro mulle kaunis norjalainen? Ei siinä auta jos on kaksimetrinen hirvi (ei se pituus vaan miten korkealla on pillu).
Haluan sanoa aloittajalle tervetuloa kotimaahani Alankomaihin! Täällä löytyy kyllä kauniitakin yksilöitä, mutta melko monet ovat ylipuunattuja tekorusketuksineen ja teko-kaikkineen :) Myös geeneissä löytyy virhetekijöitä, monella on todella suuri nenä ja myös taikinanaamoja löytyy. On myös paljon naisia, joilla on todella massiivinen takapuoli ja reidet, tulee mieleen hössöttävä kanaemo - ja toisaalta todella rujon näköisiä naisia joilla on kovat kasvonpiirteet.
Suomalaiset naiset näyttävät usein pehmeiltä vielä vanhemmiten. Tämä ei ole huono asia! Ainakin minulla on riittänyt vientiä täällä, skandinaavisia naisia pidetään täällä arvossaan. Kaikissa geeneissä löytyy virhetekijöitä ja kansallisuuksissa hemaisevia ja vähemmän hemaisevia yksilöitä. Jonkun tietyn kansan haukkumisella ei ole paljoa totuusarvoa ;)
Niin ja mitä geeneihin tulee, niin näillä geeneillä on aikojen saatossa pärjätty näillä leveysasteilla. Monen kroppa on siksi juuri taitava varastoimaan kaiken mahdollisen energian ja emäntien on pitänyt olla vantteria ruuan etsijöitä, lasten hoivaajia ja myöhemmin myös maanviljellijöitä. Ei ole laiheliinien geenit päässeet siitä pullonkaulasta eteenpäin periytymään, on tullut jossain vaiheessa seinä lisääntymisessä vastaan. Ei ole kroppa kestänyt raskautta tai ei ole ollut vararavintoa jolla tuottaa äidinmaitoa ensimmäisen talven yli imeväiselle jne.
Lisäksi vielä suomalaisten naisten kummallinen kävelytyyli, seitsemän peninkulman askeleissa hartiat kyyryssä.
Ihan toista näkee täällä Wiener Opernballissa, suomalaisilla linnanjuhlilla voi pyyhkiä perseensä. Täältä löytyy tasoa ja tyyliä.
t. ulkosuomalainen Wienistä
ja mies on niin pitkä ja laiha kuten isänsäkin että ei meidän geeneistä kyllä läskejä tule sit ku lapsia saadaan.
t. lappalainen ja savolainen
No eivätpä ne diplomaattiovesta tulleet ulkomaalaiset kättelijätkään kovin kauniilta näyttäneet. Joten ehkä voisi sanoa, että suurin osa ihmisistä kansallisuuteen katsomatta on rumia. :)
Itse ihmettelin samaa nuorena mutta nyt nelikymppisenä tajuan että olen samannäköinen kuin rumin ja lihavin ja vanhin nainen siellä.
en ole enää nätti ja nuori. suurin osa siellä on vanhoja akkoja.
jenni oli nätti jamoni muukin laiha ja nätti.