Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka eivät katso silmiin kun puhuvat.

Vierailija
06.12.2012 |

Ihan perusasia esim. työhaastatteluissa.

Turha vedota ujouteen. Ei tarvitse ihmetellä miksi ei tule valituksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen välimuoto on aika hyvä, on nimittäin aggressiivista tuijottaa rävähtämättä. Kun puhuu on luontevaa katsoa välillä muuallekin ja taas takaisin.

Vierailija
2/18 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälyilee aina sivusta, kun puhuu ja eikä saa kunnolla selvääkään puheesta. Töissä on hyvässä asemassa, vaan ei taida vuorovaikutustilannetta. Katso silmiin ja puhu selvemmin! Mulla on hyvä kuulo, mutta en siis tosiaankaan saa tolkkua tyypistä. Kaipaisin myös edes jonkinlaista hymyn karetta. Siis: hymyä naamaan! En ole ainoa, joka ihmettelee samaa. Tunnetko sinä tuon henkilön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälyilee aina sivusta, kun puhuu ja eikä saa kunnolla selvääkään puheesta. Töissä on hyvässä asemassa, vaan ei taida vuorovaikutustilannetta. Katso silmiin ja puhu selvemmin! Mulla on hyvä kuulo, mutta en siis tosiaankaan saa tolkkua tyypistä. Kaipaisin myös edes jonkinlaista hymyn karetta. Siis: hymyä naamaan! En ole ainoa, joka ihmettelee samaa. Tunnetko sinä tuon henkilön?

Vierailija
4/18 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tilanteesta riippuen, saatan tehdä kahta tai kolmea asiaa työkseni juuri tuolla hetkellä, kun tulet juttelemaan kanssani.

Olen ICT-alalla.

Kohteliaasti katson aina 1.sek. verran silmiisi, ja sitten katson taas mitä monitorilla tapahtuu.

Olen pahoillani jos annan ilkeän kuvan itsestäni, olen kuitenkin tehokasvatustalouden kasvatteja.

Vierailija
5/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä alkaa kohta tuon tyypin kouluttaminen, kun ei varmaan itse ei osaa ja lähipiiri samanlaista.

Vierailija
6/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin tuijottaa järkähtämättä koko ajan suoraan silmiin, mutta parempi on pälyillä välillä muualle ettei muiden mielenterveys järky...:)

Vierailija
7/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tilanteesta riippuen, saatan tehdä kahta tai kolmea asiaa työkseni juuri tuolla hetkellä, kun tulet juttelemaan kanssani.

Olen ICT-alalla.

Kohteliaasti katson aina 1.sek. verran silmiisi, ja sitten katson taas mitä monitorilla tapahtuu.

Olen pahoillani jos annan ilkeän kuvan itsestäni, olen kuitenkin tehokasvatustalouden kasvatteja.

Sulla on lempeä sydän. Kertomukseni kaveri on aina jotenkin tukossa. Kun se seisoo siinä lähettyvillä ja selittää jotain, tuntuu jotenkin oudolta. Se ei ole vielä kertaakaan hymyillyt, mikä on outoa. Se seisoo aina jotenkin sivuttain. Onkohan sillä mennyt jokin pieleen esim. lapsena? En tiedä tulenko ymmärtämään moista. Tiedän, että se on kyllä älykäs ja muuta, mutta jokin sosiaalinen ruuvi puuttuu.

Vierailija
8/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen sellainen kuin olen.

Olen ihan sosiaalinen kunhan "lämpenen" mutta en katso edes omia sukulaisiani tai puolisoani juurikaan silmiin. En pysty keskittymään ja katse tuntuu jotenkin tunkeilevalta. En pidä itseäni kovinkaan ujona, katse silmiin vain ahdistaa.

Vierailija
9/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen välimuoto on aika hyvä, on nimittäin aggressiivista tuijottaa rävähtämättä. Kun puhuu on luontevaa katsoa välillä muuallekin ja taas takaisin.

edes joku välimuoto. Antaa kyllä dorkan vaikutelman toi asetelman. Parasta olla vaan välittämättä. Jos mä ens kerralla taas ihmettelen, mitä se oikein yrittää sanoa, voin huomauttaa ystävällisesti asiasta.

Vierailija
10/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa seisoa kasvotusten, koska toinen silmäni karsastaa eli katsoo vinoon. Silmälaseilla yritetään korjata tätä, mutta siltikin helpointa on olla vähän sivuttain ja tällä tavoin edes yrittää kohdistaa katsettani sinuun. Jos olisimme vastatusten, vain oikea silmäni näkisi sinut ja siitä johtuen tuntuisi oudolta eli siltä kuin että "sosiaalinen ruuvini" olisi löysällä.

Anteeksi. Korjaisin silmäni jos voisin.

Vierailija
11/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen sellainen kuin olen. Olen ihan sosiaalinen kunhan "lämpenen" mutta en katso edes omia sukulaisiani tai puolisoani juurikaan silmiin. En pysty keskittymään ja katse tuntuu jotenkin tunkeilevalta. En pidä itseäni kovinkaan ujona, katse silmiin vain ahdistaa.

Silmiin katsominen oli uhkaus.

Vierailija
12/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sille se voi olla normaalia eikä välttämättä ole saanut koskaan rakentavaa palautetta. Osaisitko sinä antaa sitä hänelle ystäväiseni? Ja katso sitten, mitä siitä seuraa. Toivon, että vain hyvää.

Vierailija
13/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huonoa käytöstä, osoittaa välinpitämättömyyttä.

Vierailija
14/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivastasi minulle, niin osaan sitten ymmärtää sinua, my friend

Vierailija
15/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen sellainen kuin olen. Olen ihan sosiaalinen kunhan "lämpenen" mutta en katso edes omia sukulaisiani tai puolisoani juurikaan silmiin. En pysty keskittymään ja katse tuntuu jotenkin tunkeilevalta. En pidä itseäni kovinkaan ujona, katse silmiin vain ahdistaa.

Silmiin katsominen oli uhkaus.

Eikä hampaita saa näyttää. Räyh!

Vierailija
16/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parhaimmillaan lämmin, avoin ja toista arvostava. Sinä työkaverini, ensi kerralla, kun kohtaamme, otan tilanteen haltuun.

Vierailija
17/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toi tyyppi mustamaalasi mua pomollemme. Tuntui tosi kurjalta, kun heräsin.

Vierailija
18/18 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen olen huomannut kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi