Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin anopista kamalan jutun. Taidan panna välit poikki

Vierailija
06.12.2012 |

Se on harrastanut seksiä, koska sehän on synnyttänyt mun miehen.

Huora se on. En anna lasten enää tavata sitä-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi, se huoranpenikka!

Vierailija
2/4 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli SINÄKIN OLET HARRASTANUT SEKSIÄ!! Tommonen huora sopii varmasti oikein hyvin yhteen huoranpenikan kanssa. Lapset pitäs laittaa adobtioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyvät maailmaan, kun niiden vanhemmat ovat olleet ensin sukupuolisuhteissa keskenään. Huoraus on sitten ihan eri asia.

Vierailija
4/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin anopista kamalan jutun. Taidan panna välit poikki Se on harrastanut seksiä, koska sehän on synnyttänyt mun miehen.

Huora se on. En anna lasten enää tavata sitä-

..Mutta jospa kuitenkin juttelisit hänelle varovasti asiasta ennen lopullista päätöstäsi..? Koettaisit edes. Siitähän on jo kulunut kauan aikaa kun hän niin teki. Ehkä hän on jo itse toipunut ja hyväksynyt menneisyytensä sellaisena kuin se on. Eihän hän sitä voi muuttaa, hänen on vain elettävä elämäänsä eteenpäin tapahtuneesta huolimatta.

Sitäpaitsi, jos miehesi on ainoa lapsi, niin se on tapahtunut vain kerran. Hänen silloisella ystäväpiirilläänkin on saattanut olla vaikutusta tapahtumien kulkuun. Asia tuskin on ihan noin yksioikoinen kuin luulet sen olevan.

Älä pistä välejä poikki noin vain, vaan kuuntele ensin hänen versionsa asiasta. Se olisi rehdeintä minun mielestäni.