Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulumoka

Vierailija
06.12.2012 |

Pitääkö tuntea syyllisyyttä, jos työkaveri on ehdotellut ja itse on kieltäytynyt? Toki oli flirttiä molemmin puolin, mutta ei mun puolelta ainakaan mitään vakavampaa. Hävettää vähän, mutta mä olen aika flirtti aina. Mutta en pidä sitä "minään", olen tottunut, että miehet ymmärtää yskän, että tää nyt on vaan tällaista ja kaikki menee omiin koteihinsa nukkumaan.

Niin ja naimisissa olen ja lapsia useampi...

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa.

Vierailija
2/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin annoin ymmärtää, mutten ymmärtänyt antaa. Nolottaa ja pakko miehelle kertoa joskus, että tulinkin katumapäälle: En voinut pettää miestäni.

Tästä lähtien toimin toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytymisestä vai flirtistä vai mistä?

Tuntisin suurta syyllisyyttä, jos olisin suostunut mihinkään ehdotteluihin.

Vierailija
4/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillisestä nartusta, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa...

Vierailija
5/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flirtti on kivaa ja se ei ole sen vakavampaa!

Mikä moka se on jos sanoo Ei?

Ei sitä nyt kaikille voi antaa...

Moka olisi ollut jos olisit suostunut!

Vierailija
6/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vapaa. Ehkä siis hävettää se, että en tajunnut eroa vapaan ja varatun kanssa flirttailulle. Ja se, että ylipäätään flirttaan aika helposti. Olen huomiohuora.

Ja miksi? En tiedä, muuten vaan. Tulee jotenkin luonnostaan.

Ap

Vierailija
7/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella iloinen ihminen ja naureskelen myös miespuolisten työkavereiden kanssa ja pidetään hauskaa töissä. SE ei todellakaan tarkoita, että olisin kiinnostunut yhdestäkään. Silti voi joku käsittää väärin käytökseni. SAnokaa, onko tuo ed. mainittu käyttäyminen mielestänne flirttiä?

Vierailija
8/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillisestä nartusta, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa...

Kai mun pitää pysyä pois noista riennoista jatkossa.

Ap

Vierailija
9/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanot tai teet? Halailet ja kerrot tuhmia vitsejä vai miten? Itse tosiaan myös iloinen ja nauravainen luonne, voiko yksinomaan sellaisen tulkita turhaksi flirtiksi vai..?

Vierailija
10/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin illan mittaan mukaani tupakalle ja tein sen niin, että hän tajuais olevansa "mun" mies. Pyysin sisällä lämmittämään mun käsiä. Tanssittiin paljon, lähekkäin. Naurettiin, koskettelin ja annoin koskettaa "liikaa". Tuollaista.

Vierailija
11/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin illan mittaan mukaani tupakalle ja tein sen niin, että hän tajuais olevansa "mun" mies. Pyysin sisällä lämmittämään mun käsiä. Tanssittiin paljon, lähekkäin. Naurettiin, koskettelin ja annoin koskettaa "liikaa". Tuollaista.

Vierailija
12/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
13/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle menitte jo.

Vierailija
14/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä aivan sokee, kun en ymmärrä! Samoilla spekseillä varatut on kyllä tajunneet, että mitään muuta ei tapahdu.

Ap

Vierailija
15/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä aivan sokee, kun en ymmärrä! Samoilla spekseillä varatut on kyllä tajunneet, että mitään muuta ei tapahdu.

Ap

Vierailija
16/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuolla tavoin hutsumaisesti käyttäytyvät herättävät aina myötähäpeän tunteen! Kiherrellään, keikistellään ja lääpiskellään. Muut katsovat sivusta sääliä ja myötähäpeää tuntien.

Vierailija
17/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuolla tavoin hutsumaisesti käyttäytyvät herättävät aina myötähäpeän tunteen! Kiherrellään, keikistellään ja lääpiskellään. Muut katsovat sivusta sääliä ja myötähäpeää tuntien.

ja en siis olisi huolissani siitä mitä tuo mies ajattelee, vaan siitä mitä muut työpaikalla ajattelevat!

Vierailija
18/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kylla paljon itsekseni, mutta en laske sita flirtiksi.

Vierailija
19/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi leikkia.

Vierailija
20/78 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis ole tarkoitus mennä sänkyyn, enkä mene. Enkä pussaa. Tanssia voin (miksi ei?), pitää kädestä (kun vaikka kävellään baarissa, ettei kaveri mene hukkaan), halata, pitää kättä harteilla. Kai sitä voi lähellä olla ilman, että se lupaa seksiä?! Ja siis tanssin muidenkin kanssa, halasin muitakin jne. mutta vain tää vapaa mies olis vienyt mut kotiinsa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme