Millaisia mielikuvia herättää nimi Heidi?
Kommentit (36)
Heidi on nimenä kaunis, mutta se oli viimeksi suosiossa 70- ja 80-luvulla eli on äitien nimi. Se riippuu sinusta, haluatko lapsellesi nimen, joka on yleinen ikätovereiden äideillä.
Heidi on nimenä kaunis, mutta se oli viimeksi suosiossa 70- ja 80-luvulla eli on äitien nimi. Se riippuu sinusta, haluatko lapsellesi nimen, joka on yleinen ikätovereiden äideillä.
Klassisen kaunis nainen tulee nimestä mieleen
Laittaisko Heidin vauvan nimeksi? Oon jotenkin aina siitä tykännyt. Ei olis varmaan paljon kaimoja pienissä. Elina olis kiva nimi myös.
Jostain syystä kaikki Heidit joita olen tavannut, neljä eri ihmistä, ovat olleet ilkeitä ja ikäviä ihmisiä. Se on tietenkin vain omituinen sattuma. Kasvata oma Heidisi kunnon ihmiseksi, jos joskus kohtaan hänet voin päästä Heidi-ongelmastani yli.:-)
On niitä välillä näkynyt kastetuissa. Ei yhtä usein kuin Emmoja ja muita E-nimiä.
Ikäisilläni se on tyypillinen lähiönimi. Ikinä en laittaisi lapselle sitä.
T. Kolmekymppinen
[quote author="Vierailija" time="06.12.2012 klo 17:52"]
ovat kaksinaamaisia, munahaukkoja ja juoppoja. Kroonisia valehtelijoita ja oman edun tavoittelijoita toisten hyvinvoinnin kustannuksella.
[/quote]
Eikös sitä sanota että seura tekee kaltaisekseen? :-D
80-luvulla tuntui, että puolet tytöistä saa nimekseen joko Heidi tai Miia.
Meidän lapsi on ihana päiväkoti-ikäinen Heidi. Ei ole lähiönimeksi useinkaan haukuttu vaan sanottu että on kaunis nimi.
Tunnen tottakai ikäisiäni Heidi-nimisiä aika monta mutta ei haittaa.
Voisin ajatella omalle lapselleni nimeksi.
Teidän mummo-Heidin, n. 40-vuotiaan, n. 20-vuotiaan ja myös joitakin alle 10 v. Nimi sopii minun mielestä minkä ikäiselle vain, myös vauvalle. Ei ole tällä hetkellä top 10:ssä, mutta pitääkö kaikkien olla nimeltään Ella?
Heidistä tulee mieleen lady. Aika iloisia ja tyylikkäitä naisia kaikki.
Lihava ja typerä naakka, joka luulee, että valehtelemalla saa tahtonsa läpi. Muistaa mainita isot (läskit) rintansa joka välissä. Hehe.