paljonko teillä on luottoa? siis maksamattomia
ostoksia ja monestako paikasta? meillä just tuohi kortin luotto maksettu pois (sänky 2000e) joten nyt ei taida olla kuin VISA noin 50e...Ihanaa...en muutenkaan osta ikinä luotolla esim elloksesta, VISA ainoa mitä tulee käytettyä joskus. Ihmettelin kun työkaveri puhui että on yli viisiTUHATTA luotolla...täh???
Kommentit (7)
aina löytyy pahempia kuin itse. Mä oon sanoisin sulle, että: TÄH???
Kuka hullu ostaa 2000 euron sängyn, ellei sitä ole varaa ostaa käteisellä?
Mulla on visalla n. 100 e, mutta johtuu siitä että tilasin netistä kengät. Heti kun lasku tulee, maksan sen pois, tietenkin.
remonttitarvikkeita noin 1500 euron arvosta ja jääkaapista velkaa 400 euroa. Remonttivelka maksetaan pois, kun lasku tulee. Jääkaappi maksetaan osissa.
Meillä ei osteta luotolla mitään vaan säästetään, kun halutaan ostaa jotain. No, kerran piti vinkauttaa korttia, kun pesukone hajosi ja tilillä ei ollut tarpeeksi, mutta sekin luotto maksettiin parin päivän päästä kokonaan pois, kun tuli tilipäivä. Luotto-ominaisuus on hyvä olla hädän varalta, mutta normaaliin elämään ja arjen ostoksiin sitä emme koskaan käytä. Joululahjatkin ostetaan rahatilanteen mukaan. Olisi tosi ahdistavaa ajatella, että näitä lahjoja maksellaan vielä juhannuksenakin. Meillä ostetaan velaksi vain auto ja asunto, muuten elämme palkkatuloillamme ja säästöillämme.
Amazonista ostin kirjoja ja oisinko parkkihallissa maksnaut vahingossa luotolla debitin sijasta kerrran.
Sen lisäksi muöla on ihan pankkiluottoa 160 euroa kahdesta asennosta ja kolmannen remontista.
pari viikkoa sitten. Olisiko ehkä max 400 e. Maksan pois kun lasku tulee. Amexilla ei ole mitään saldoa tällä hetkellä.
ole mitään luottoja. Eikä ole koskaan ollutkaan.
En elä leveästi, mutta vielä vähemmän haluaisin elää velaksi.
Maksan myös nuo korttilaskut pois joka kuukausi, kaikki menee automaattisesti 100%:n lyhennyksillä. Amex, Visa, Stocka, Mastercard, -mitä kaikkia niitä nyt onkaan.