Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itku! veronpalautukset tuli ja maksoin yhen laskun

Vierailija
06.12.2012 |

ja nyt on tili miinuksella. kattelin sen verta l, et n. 80% rahoista menny laskuihi ja parisataa ruokaan. ei paljon taas joulu kiinnosta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suunnittelin ensi vuodelle säästökuuria. Sain tänä vuonna maksettua autolainan ja opintolainan pois ja tarkoitus olisi jatkaa säästämistä, jotta joskus voisi ostaa oman asunnon.

Vaikka pystyn laittamaan rahaa säästöön joka kuukausi, niin edelleen tulee ostettua kaikkea turhaa ehkä liikaakin. Suunnittelin siis veroprosentin nostoa, jotta saisin sillä tavalla laitettua säästöön hieman enemmän. Kahden prosentin nostolla menisi pakkosäästöön noin 50 euroa, joka vuodessa tekee jo mukavan summan.

Säästö onnistuisi tällä tavalla, koska nytkin tulleet veronpalautukset menivät suoraan säästöön, eli minulla ei ole tarvetta kuluttaa niitä samantien.

Vierailija
2/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitit siis tilisi?

Miten se nyt voi olla meidän vika, että veronpalautuksesi on liian pieni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautus oli yli tonnin ja olen joutunut vlaksi maksamaan sähkön vakuutukset, ruoat ja asumisen monta kuukautta

Vierailija
4/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et olisi lainannut omia rahojasi valtiolle, etkä olisi joutunut elämään velaksi.

Vierailija
5/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et olisi lainannut omia rahojasi valtiolle, etkä olisi joutunut elämään velaksi.

itse sain palautusta noin 600e eli olen maksanut liikaa veroja about 50e/kk. Toi 50e olis mulla menny joka kuukausi sileeksi ja silti olisin maksellu esim. ruokakaupassa Visalla.

Nyt maksan palautuksilla kerralla Visalaskua enemmän pois. Mulle toi veronpalautus on ollu valtiolla "säästössä", sillä tiedän ettei se olis pysyny mulla millään säästötililläkään tallessa vaan olisin sen 50e/kk tuhlannu johonkin.

Vierailija
6/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen kotiruoka on halpaa, kun kaiken valmistaa itse alusta lähtien. Ihan voi ostaa paketin jauhelihaa, kanaa, kalaa tai vaikka makkaraa ja tehdä lisukkeeksi riisiä, makaronia, pottuja, muussia. Kastikekin syntyy muutamalla sentillä jauhoista ja voista.

Jälkiruuat ja herkulliset iltapalat syntyvät leipomalla itse. Tarvtaan munia, maitoa, sokeria, jauhoja ja vaikka pakastinmarjoja.

Ihan naurettavaa sössötystä tuo sun mölinäs.

Vierailija
7/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen kotiruoka on halpaa, kun kaiken valmistaa itse alusta lähtien. Ihan voi ostaa paketin jauhelihaa, kanaa, kalaa tai vaikka makkaraa ja tehdä lisukkeeksi riisiä, makaronia, pottuja, muussia. Kastikekin syntyy muutamalla sentillä jauhoista ja voista.

Jälkiruuat ja herkulliset iltapalat syntyvät leipomalla itse. Tarvtaan munia, maitoa, sokeria, jauhoja ja vaikka pakastinmarjoja.

ruokalaskusta. Jos olisit, niin sitten ymmärtäisit miksi.

Vierailija
8/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä jonkun aikaa vain hyvin halpoja ruokia. Sillä säästää tosi paljon.

Meilläkin on kausia, jolloin ensinnäkään aikuiset ei osta mitään omia juttuja, oluita, karkkeja, pähkinöitä tms. EIkä lapsille osteta turhia vanukkaita, irtojogurtteja tms. Iltaisin sydään erilaisia puuroja, eikä ylipäätään (Aikuiset) syödä mielitekoihin mitään, vaan hyödynnetään työpaikkalounas täysin, ja syödään siellä niin että illalla riittää jokin pieni vain.

Kasvikset tuolloin syödään porkkanasta ja kaalista yms. halvasta.

Kas kummaa, noin voi säästää aika monta satasta.

Vierailija
9/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä jonkun aikaa vain hyvin halpoja ruokia. Sillä säästää tosi paljon.

Meilläkin on kausia, jolloin ensinnäkään aikuiset ei osta mitään omia juttuja, oluita, karkkeja, pähkinöitä tms. EIkä lapsille osteta turhia vanukkaita, irtojogurtteja tms. Iltaisin sydään erilaisia puuroja, eikä ylipäätään (Aikuiset) syödä mielitekoihin mitään, vaan hyödynnetään työpaikkalounas täysin, ja syödään siellä niin että illalla riittää jokin pieni vain.

Kasvikset tuolloin syödään porkkanasta ja kaalista yms. halvasta.

Kas kummaa, noin voi säästää aika monta satasta.

listassa on paljon sellaista mitä ei tarvi ostaa koskaan,luopuu koko ajan turhasta niin säästyy joka kuukausi.

Vierailija
10/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset