Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuvan naisella sinusta liian avonainen kaula-aukko pankkivirkailijaksi?

Vierailija
06.12.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288521666693.html

Päästäisitkö miehesi neuvottelemaan hänen kanssaan yksin perheen raha-asioista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaali kaula-aukko.

Päästäisin toki mieheni neuvottelemaan hänen kanssaan, jos meillä olisi ongelmia rahojen kanssa.

Vierailija
2/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole pelkoa, että Suomessa kukaan pankkivirkailija noin paljastaisi. Mies saisi kyllä neuvotella tuonkin kanssa, miksipä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan kuvittelin että mies kuvassa on se pankkivirkailija...

Vierailija
4/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten pelkkä t-paita on toimistotyövaatteeksi sopimaton.

"Päästäsin" mieheni neuvottelemaan pankkiasioista ihan minkä tahansa näköisen henkilön kanssa. Vai pitäisikö etukäteen soittaa pankkiin, että minä vaadin että pankkivirkailija sen ja sen näköinen tai minä en päästä meidän Makea saamaan törkeitä ajatuksia?

Vierailija
5/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku töissä on noin paljastavissa vaatteissa, minulle tulee surullinen olo. Kokemus on osoittanut, että huomiota liian tyrkyllä vaatetuksella väärässä paikassa ostavat ovat aina hyväksikäytettyjä, alkoholistiperheistä, äitinsä rakkautta vaille jääneitä tms. surullisia tapauksia.

Se on sitten eri asia, että bilettäessä on eri pukukoodit.

Vierailija
6/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin paita (2e kulahtanut harmaa halpisrytky) ja koko lookki muutenkin (ruokkoamaton naaman päällä roikkuva hiuskuontalo) on sopimaton ja epäammattimaisen näköinen. En asioisi pankissa tai muussakaan toimistossa jossa on tuollaisia "virkailijoita".

Vierailija
7/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olimme neuvottelemassa uuden pankin kanssa ja nuori nainen roikotteli kumartuessaan kirj.pöydän ylle rintojaan. Kyllä oksetti! Pankki menetti asiakkuutemme juuri tämän takia, koska sanoin EI ja läksin kesken neuvottelusta pois.

MIkä vimma niitä tissejä on joka paikassa näytellä??????

Vierailija
8/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onpa outoa pukeutumista. Olen itse ollut pankissa töissä ja siellä oli kyllä kaikilla jakkupuku- ja paitiskoodi, ei siellä t-paidoissa juoksenneltu.

Vierailija
9/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätyessään tilanteeseen, jossa keskustelee naisen kanssa?

Ja tässä tapauksessa lupa pitää evätä suuren riskin uhalla, Että mies alkaa välittömästi pökkiä tissivakoon?

Päättelinkö oikein? Mulla on vielä tämä miehen tapakasvatus pahasti kesken. Onneksi voi aina kysyä neuvoa av:lta. :)

Vierailija
10/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa voi pankeissa noin työskennellä, pukeutumiskoodi ei salli tuollaista. Mutta nuo onkin malleja, eikä mitään virkailijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme