Ostatteko miehenne kanssa omat/eri lahjat lapsillenne?
Tossa yhdessä ketjussa kyseltiin lasten joululahjoja. Kysyjä sanoi, että mukaan ei lasketa miehenne ostamia.
Mä en ymmärrä, jos asutaan samassa taloudessa niin ostatteko todella omat lahjat lapsille?
Kommentit (7)
on hankittu, lapset ei tarvi enää mitään. Joka vuosi se sit ostaa jotain itsekin. :). Rahat on meillä ihan yhtisiä, et en sit tiedä onx ne rikseen vai yhdessä hankittuja.
Miehelle kuulemma riittää stressi mun lahjasta...
ja yhdessä siitä sovitaan, se maksaa joka kauppaan ehtii. Minä saatan sitten ostella jotain pientä vielä lisäksi. Isovanhemmilta tulee sitten vielä lahjoja lapsille.
staa yhden kalliin lahjan kummallekin, kun ei välitä shoppailusta ja appiukko yleensä muistaa meitä kaikkia enemmän tai vähemmän seteleillä. Samoin omat vanhempani kartuttavat lapsille avaamiaan rahastoja. Kummeilta ja sisaruksilta tulee yhdet tai kahdet lahjat kultakin, joten lahjarikasta lasten joulu kyllä on!
Käymme yhdessä jopa jouluostoksilla.
se on sitten arvoitus, kuka oikeasti maksaa.
Sillon, kun ostamme paketteja pukinkonttiin, niin minä ostan omalta tililtä ja mies yhteiseltä...
Ja huom: meillä ei ole yhtään yhteistä lasta! Vaan minulla 2 ja miehellä 3 edellisistä " elämistä" .