Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituisia teidän 12 vuotiaat tytöt ovat?

Vierailija
05.12.2012 |

Onko murkkumerkkejä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua lyhemmäksi n. 5 cm ja jo aikuinen poika on isäänsä jo 15 cm pidempi? Tytölle arvioitu mittaa n. 165 cm. Sama vanhemmat molemmilla. Miten tuo tyttö on noin paljon lyhyempi, minä olen 170cm ja mies 174 cm tappi.

Pojalle alunalkaen ennen syntymää arvioitiin pituutta tosi paljon?? Syntyikin kyllä suht pitkänä ja laihana. 3300g ja 51 cm. tyttö oli 3220g ja 48 cm.

Vierailija
22/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kun poika oli jo pienenä pitkä? Siitä nykyisestä pituudestahan se arvio lasketaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrosiän merkkejä vielä eikä ole kasvupyrähdystäkään ollut. On ollut aina luokkansa pisimpiä, mutta nyt on suurin osa mennyt jo ohi. Heillä onkin sitten murrosikä jo menossa ja pituuspyrähdyskin ollut.

Vanhemmalla tytöllä alkoi tuon ikäisenä kuukautiset ja oli jo murrosikä menossa. Pituutta oli silloin 165cm.

Meidän lapsista tulee luultavasti kohtuullisen pitkiä. Me vanhemmat olemme pitkiä ja lapset ovat aina olleet ikäisikseen pitkiä myös.

Vierailija
24/24 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 12v tyttö ja oon 150cm pitkä painan n.40kg ja on ollu jo kauan murrosiän merkkejä.voisko mun menkat jo alkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän