Mun pimppi tekee sellaista imutus liikettä joskus itsekseen.
Mitäköhän se on. Eli klitoriksen alta ja emättimen sisällä ja ulkosuulla tuntuu sellaista jännää supistelua sisäänpäin?? Onkokohan vaarallista?
Kommentit (16)
haluaa hamuta tattipalaa, kuin hevonen turvallaan sokeria.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2012 klo 22:57"]
Mitäköhän se on. Eli klitoriksen alta ja emättimen sisällä ja ulkosuulla tuntuu sellaista jännää supistelua sisäänpäin?? Onkokohan vaarallista?
[/quote]
UP
No tällaisen naisen haluisin heti. Arvaa onko makeeta?
joo, mullakin on joskus yöllä tehnyt noin kun mies hyväilee pimppaa. ollaan sovittu että mies voi hyväillä mua nukkuessaan ja silloin se pimppa todellakin imuttaa. se varmaan haluis munaa :D
Onko gynekologeja paikalla???
En tiedä, en ole koskaan kuullutkaan. Ei kuulosta vaaralliselta, kunhan et vahingossa imaise mitään outoa sisääsi.
sun paikat pitää huolen lantionpohjalihasten treenistä ihan itsekseen :) Mulla myös sama ilmiö.
Jos sen tekee mieli, tiedät kyllä mitä.
Paljos viime kerrasta on aikaa?
Paljos viime kerrasta on aikaa?
Kiljuisi muuten miesten perään kadulla, vonkaisi melaa uimahallissa ja salilla?
Se on se paljon mainostettu naisen orgasmi.
Se on se paljon mainostettu naisen orgasmi.
En ole silloin välttämättä harrastanut seksiä tai edes ajatellut sitä?? Ja seksielämäni on ihan säännöllistä eli 2-3 kertaa viikossa. Minusta merkillistä, mutta mukavan tuntuista, kun housuissa "sykkii". Ap
ja olet nolo itsekin. Kerjäät vaan huomiota, ja sitä näyt saavan. Kuvaile nyt enemmänkin seksielämääsi. Yäk :(
Arvelen kans että sillä tekee mieli :).
ja olet nolo itsekin. Kerjäät vaan huomiota, ja sitä näyt saavan. Kuvaile nyt enemmänkin seksielämääsi. Yäk :(
En kerjää huomiota vaan kysyin vain. Mikä on sinun ongelmasi??? Aika katkera. Miksi haluat kuulla seksielämästäni? AP
lantionpohjan lihakset kramppaa, ei oo vaarallista.