Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikottiin meni!!!

Vierailija
03.12.2005 |

Olimme mieheni ja lapsemme kanssa perjantaina käymässä Tikkurilassa ja siellä kauppakeskus tikkurissa.

4kk vauvalle tuli nälkä ja minä tottakai menin maito valmiina tuttipullossa kysymään cafe gardenista, josko he sen lämmittäisi.

Tyrmistys oli suuri, kun ulkomaalainen myyjä kysyi ensin, ostanko mitään ja kieltävän vastauksen saatuaan kieltäytyi myös lämmittämästä maitopulloa mikrossa!

Yritin vielä hänelle selittää, ettemme ole edes jäämässä heidän pöytiinsä istumaan, vaan menemme pois maksavien asiakkaiden tieltä, mutta ei.

Onneksi viereinen kebab yrittäjä lämmitti maidon vielä jopa hymyn kera.

Ihan uskomatonta! Ymmärtäisin täysin, jos kyse olisi siitä, että viemme maksavien asiakkaiden paikan. Tyhjässä kahvilassa, ei jonoa, pullon lämmittäminen olisi vienyt 20 sekuntia hänen aikaansa.

Noh, eipä tarvitse sinne enää mennä. Onneksi myöskään lähimmät ystäväni eivät heidän palvelujaan enää käytä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ovat tehneet päätöksen etteivät tee sitä kelleen.

ymmärrän ravintolaa.

Vierailija
2/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin sua todella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin täysin ihmeissäni tapahtuneesta. Aikaisemmin en ole missään saanut tuollaista kohtelua ja oikeastaan en käsitä miksi hän ei maitoa lämmittänyt. Noh, ehkä hän tosiaan luuli, että jään pöytiin istumaan.

t:ap

Vierailija
4/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta olin täysin ihmeissäni tapahtuneesta. Aikaisemmin en ole missään saanut tuollaista kohtelua ja oikeastaan en käsitä miksi hän ei maitoa lämmittänyt. Noh, ehkä hän tosiaan luuli, että jään pöytiin istumaan.

Vierailija
5/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todella ymmärtänyt että kun lämmitin maidon ja annoin lusikkaa lainaksi, että se kiitos siitä on puoli pöytää soseessa, maitoa tuoleilla ja pöydällä. niitä servettejä revittyinä ja puoliksi soseisena työnnetty lusikka tiukkaan pakettiin käärittynä sosepurkkiin. vajaa tuttelipurkki kaadettuna pöydällä. näitä jälkiä kun siivosi, mietin todella että seuraavalle sanon että hyppää pituutta, mutta eihän se käy, koska asiakas on oikeassa, maksoi tai ei.

nyt jopa ymmärrän sitä kiireistä äitiä joka käy huutavan kakaran syöttämässä, ja kiireessä lähtee vaihtamaan paska-vaippaa, taakseen katsomatta..

itse tosin huolehdin että kiitos palvelusta on siisti laina ruokapaikka, eli paperit yms. roskiin ja lusikat tai mukit keräys kärryyn..

Vierailija
6/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäisin, jos poika huolisi tissin. Tarjoan sitä aina ensin, mutta yleisellä paikalla en viitsinyt järjestää sitä huutokonserttia joka seuraa, kun alan edes valmistella imetystä.

Vierailija
7/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itsekkin ravintolassa töissä, myös kahvilassa. Kaikenlaista hommaa tehnyt baarimikosta tiskariin ja voin sanoa, että olen kanssasi samaa mieltä. Mutta koskaan en jätä pöytää siihen kuntoon. Hoitolaukussa on aina jotain mäkkipaperia tms, jolla voin jäljet pyyhkiä.

Vierailija
8/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku joka ilmeisesti tuntee olevansa " astetta parempi" imettäessään.

Mistä näitä imetysterroristeja oikein sikiää?

Vierailija:

no imettämällä olisit säästynyt tuolta kokemukselta :)

Vierailija
9/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI SINUA>(

Vierailija
10/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän itse omat rahkeeni ja tilanteen missä olin :)

Vierailija
11/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap ei missään vaiheessa sanonut, että pullossa ei esim ollut rintamaitoa vaan korviketta. Ähäkutit!

Vierailija
12/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin mikäli on kova kiire,muuten on todella pikkumaista käytöstä.

Vierailija
13/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamalla se tuttipullo vesihauteesee. Tietenkin pitää katsoa ettei maito kuumene liikaa. Mikrossa EI SAA lämmittää!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvin vaikka lapsen purkkiaterialle lusikan, niin aina pysähdyn ostamaan kahvin samalla. Tai vaikka Tripin.

Vierailija
15/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lämmittänyt mikrossa ja koostumus on säilynyt täysin samana.

Onkohan tämäkin sääntö sieltä imetysterroristien käsikirjasta?!

Vierailija:

Niin, rintamaitoahan EI SAA lämmittää mikrossa vaan se PITÄÄ lämmittää esim valuttamalla kuumaa vettä tuttipúllon päälle tai

laittamalla se tuttipullo vesihauteesee. Tietenkin pitää katsoa ettei maito kuumene liikaa. Mikrossa EI SAA lämmittää!!!!!!!!!!!!

i]

Vierailija
16/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tosiaan jää ostelemaan kahvia, kun vauva huutaa pää punaisena juuri herättyään monen tunnin unilta :(

Mutta minkäs teet. Myöhästä itkeä kun paska on housussa :D

Vierailija
17/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettää julkisesti ja aiheuttaa pahennusta vai ruokkia lastaan pullosta ja olla imetysterroristien mielestä julmuriäiti?!!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme