Jotenkin huomannut, että sen mistä ilkut toisille tulee lopulta sulle itsellesi
Mulle ilkkui yksi ihminen kun jouduin työttömäksi että hähhää aktiivimalli, aktiivimalli. Nyt kuulin, että oli itse joutunut työttömäksi. Aktiivimallia nyt sitten vain hällekin. Toinen esimerkki miehestä, joka haukkui naisia läskeiksi, noohhh, ellei vaimo ole raskaana, niin kovasti oli tullut kiloja.
Kannattaisi olla hiljaa vaan ja ajatella mitä ajattelee omassa mielessä ettei pilkka osu omaan nilkkaan.
Kommentit (14)
Vierailija wrote:
hähhäää rikkailla on niin paljon rahaa ettei ehdi käyttää kaikkea elämänsä aikaan hähähähääää!
Sellaiset voimaantumisfantasiat siellä.
Villi veikkaus, että mies huutaa vaimolle pää,punaisena kiloista.
Parasta on kun pääsee huomauttamaan näistä, että muistatko kun sanoit... 😆
Täytyypä seuraavaksi ilkkua sitten jollekin Eurojackpot-päävoiton voittajalle!
Eipä tuota ole tapahtunut, mutta jos olen jotain hyvää itselleni toivonut niin se hyvä on mennyt aina jollekin mun kaverille
Hähhähhäh, naapuri paneskelee joka yö uuden kumppanin kanssa, häpeäisi.
Vierailija wrote:
Lyhyesti; elämä opettaa.
Näinhän se on. Mulle opetettiin tosin jo lapsena tietyt sananlaskut ja tuo oli yksi niistä. Mutta joidenkin pitää oppia kantapään kautta.
En tule kyllä ikinä olemaan lihava jos se minusta riippuu. Olenhan pysynyt hoikkana jo keski-ikäiseksi asti.
Vierailija wrote:
Hähhähhäh, naapuri paneskelee joka yö uuden kumppanin kanssa, häpeäisi.
Ja sulla ei vieläkään ole ketään, hähhäääää.
Hähhähhäh, naapuri asuu kalliissa hirsipalatsissa, miten kehtaakin.
Vierailija wrote:
Täytyypä seuraavaksi ilkkua sitten jollekin Eurojackpot-päävoiton voittajalle!
Hahhaa tää oli hyvä 😅
Vierailija wrote:
Eräs ihminen pilkkasi minua saatuaan tietää, että minä sairastan skitsofreniaa. No, pari vuotta sen jälkeen hän sairastui siihen itsekin.
Tarttuuko skitsofrenia?????
hähhäää rikkailla on niin paljon rahaa ettei ehdi käyttää kaikkea elämänsä aikaan hähähähääää!