Jarna onkin Karita!
Toisesta ketjusta selvisi tällainen juttu
"Mielenkiintoisen jutun huomasin
kun luin emmin blogia http://emmijsa.blogspot.fi/
Jarnan kuva oli lukijoissa niin klikkasin sitä ja ajattelin katsoa pääsisikö blogiin, mutta Jarnan nimi olikin Karita!"
Kommentit (50)
Kyllä, kyllä,kyllä se sieltä tulee vielä esiin, uskokaa pois vaan. Mitäs jos se perustaisikin aikuisen naisen muotiblogin ja kuvaisikin jatkossa vain itseään. Lukisitteko?
Kyllä, kyllä,kyllä se sieltä tulee vielä esiin, uskokaa pois vaan. Mitäs jos se perustaisikin aikuisen naisen muotiblogin ja kuvaisikin jatkossa vain itseään. Lukisitteko?
Hmm, oota mä mietin.. hmm, hmm,hmm....
Karita-jarna-sari kohtaa linkkaa uuden bloginsa tänne av-palstalle, uskokaa pois vaan :=D
ettei J pysty lopettamaan bloggausta tuosta noin vaan. Se nousee tuhkista niinkuin feeniks-lintu uskokaa tai älkää =)
vaihtaa nimenkin yllättäin?
Virus on nimittäin todella ovela. Se kommentoi tahtomattasi anonyymina toisten blogeigin ilkeitä kommentteja ja jos jäät siitä kiinni, se vaihtaa nimesi!
Virus on nimittäin todella ovela. Se kommentoi tahtomattasi anonyymina toisten blogeigin ilkeitä kommentteja ja jos jäät siitä kiinni, se vaihtaa nimesi!
kone nyt herjaa asiakkaita ja vaihda mun nimeä? Miten mä selitän tän helpdeskiin, kun sinne joudun soittamaan?
kone nyt herjaa asiakkaita ja vaihda mun nimeä? Miten mä selitän tän helpdeskiin, kun sinne joudun soittamaan?
nyt varmasti koko firma menee kiinni tämän tultua ilmi! Oletpas ollut ajattelematon!
nyt varmasti koko firma menee kiinni tämän tultua ilmi! Oletpas ollut ajattelematon!
aiemmin täysin J:n jättänyt täälläkin rauhaan, näin nyt, että sehän on siisn tyypillisistä tyypillisin palstamamma, kaksinaamaisuus huipussaan...
Oikeasti, tää netti on paha paikka...
JARNA mee nyt hoitamaan niitä lapsias ettei ne kärsi kun mami päivystää koneella =D
Vai ruusun se vaihtoi kuvakseen? Joku kaktus olisi kyllä kuvannut henkilöä vähän paremmin...
Vai ruusun se vaihtoi kuvakseen? Joku kaktus olisi kyllä kuvannut henkilöä vähän paremmin...
lähiöruusu SYDÄN
Kun tuon kuvan henkilö ei näytä yhtään siltä miltä J tai siis S näyttää oikeasti.