Mistä löydätte istuvia housuja, te joilla vatsaa mutta ei takapuolta?
Synnytyksen jäljiltä on ihana rölly tuossa edessä, ja läskiäkin löytyy. Takapuoli tuntuu hävinneen jonnekin. Olen ihan epätoivoinen housujen kanssa; vanhat housut, vaikka ei meinaa mennä kiinni vyötäröstä, lököttää takaa, ja ainoat jotka tuntuu istuvan on äitiyshousut (ja lapsi on jo vuoden)...itku meinaa tulla housukaupoilla, joten hyvät neuvot on nyt tarpeen.
Kommentit (4)
Tai hyvin matalavyötäröisiä housuja, joista isoin koko ja lahkeet sitten tietty lyhennettävä. Noita viimeksimainittuja ei vain usein löydä vaan naisten housut on juurikin tehty olettaen, että naisella olisi iso perä mutte kapea vyötärö. :(
joten olen alkanut käyttää liivimekkoja ja sukkiksia / leggingsejä / treggingsejä / tightseja
Olen itse kan ostanut housuja miesten mitoituksella. Olen vähän mahakas, lautaperäinen ja suoralanteinen. Parhaiten istuvat miesten housut. Ja kyllä niitä voi naisetkin pitää - ei niissä mitään kalukukkaroita ole!
Pitää housuja väärinpäin jalassa!
No ei...mutta itse ostan housut nykyään aikuisten naisten liikkeistä, kuten Moda. Sieltä on löytynyt korkeavyötäröisiä housuja, joissa on hieman tilavampi etumus. Takapuoltakin Multa löytyy, joten en tiedä onko siellä takapuolettomalle housuja.