Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö oikein vai väärin?

Vierailija
05.12.2012 |

Itse tykkään joulusta. laittelen ja suunnittelen. Kaikki ruuat ym on minun vastuullani. Mies ei auta eikä puutu niihin, kun ei kiinnosta niin. Kuitenkin tykkää syödä jne... ;)

Nyt hän sitten soitti töistä ja sanoi "voisitko käydä ostamassa kinkun ja tehdä sen? Tekee ihan tosi paljon mieli kinkkua."

Vastasin että en voi, kinkku on sitten jouluna, koita jaksaa sinne asti halujesi kanssa.

Mies sitten, että on se kumma kun ei saa kinkkua syödä ym jurinaa ja kiroilua. Kysyi miksi ei voisi olla kahta kinkkua, nyt ja sitten jouluna toinen.

Sanoin, että mielestäni siinä menee joko kinkun odotus ja fiilis. Eihän muitakaan jouluruokia syödä pitkin joulukuuta. Ja sanoin että paista juhannuksena se toinen kinkku :)

Mies jatkoi jurputustaan niin sanoin, että toki saat kinkkua syödä. En sitä voi kieltää, mutta minä en sitä osta enkä paista enkä laita tikkua ristiin asian suhteen.

Mies suuttui minulle tästä kun en voi hänelle nyt kinkkua ostaa ja paistaa. Teinkö mielestänne väärin?

Ärsyttää kun joka joulu alkaa ne mieliteot ja tekis mieli sitä tätä ja tuota ja sit se on syöny jo lähes kaikkee mitä joulupöydässä on tarjolla ENNEN joulua! Pyh, vesittää kaiken minun näkemäni vaivan. Sitten jouluaattona kenenkään ei tee mieli mitään jouluruokia kun kaikkea on jo syöty pitkin joulukuuta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vaikutti aika pikkumaiselta ja minä-päätän-miten-meillä-syödään-ja-juhlapyhiä-vietetään.

Mutta jos teillä mieskin laittaa ruokaa, on ihan kohtuullista odottaa, että jos hän ainoana haluaa kinkkua järsiä, ostakoot sen ja valmistakoot itse.

Sinänsä kinkun paisto on maailman helpoimpia asioita. Mutta jaksaako mies tosiaan yksin kiskoa monikiloisen kinkun muutamassa päivässä, eihän se viikkokausia säilykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä