Mä en jaksa tota mun 11veetä.
Siis taas, mitä älynväläys. Keitin aamupalaksi kaurapuuron ja mitä tää tekee. Syö sen kanssa sokerikipon tyhjäksi eli ainakin 10 lusikallista tuli siittä mitä siellä oli. Kun kuulemma joka kohtaa piti saada paljon.
Ei vaan taas jaksa ton lapsen järjenjuoksua, tai oikeastaan sen puutetta.... Ja ei ihan tavallinen lapsi kyseessä... Itkeäkö vaiko nauraa?
Ja muukin asia on vaikeaa, kuten matematiikka. Ihan yksinkertainen 2+2 ja poika kysyy, "oisko se seittämän?" Hohhoi, siis ihan turhaa keskittymisen puutetta ja haluamattomuutta. Ei vaan aina jaksais. On niin taantunut kouluasioissa tän vuoden aikana, enkä tiedä mitä tehdä.
Kiva heti aamusta valittaa täällä, pahoittelen.
Kommentit (9)
mun 11v. syö puuron kanssa puoli purkkia sokeria, ja lisäksi mm. kanelia, voita, maitoa ja nompparelleja.
kiitos. Nyt oli pakko jopa hymyillä.
-ap-
Vaikuttaa kyllä no, aika vammaiselta lapsesi ap. Jos sillä on adhd tai joku muu mielenvamma? Lisäksi taitaa olla kyllä lihavakin jos noin sokeria vetää. Itse en tuollaista katselisi. Sanoisin tylysti meidän perheen säännöt ja jos ei oppisi, antaisin adobtioon.
Vaikuttaa kyllä no, aika vammaiselta lapsesi ap. Jos sillä on adhd tai joku muu mielenvamma? Lisäksi taitaa olla kyllä lihavakin jos noin sokeria vetää. Itse en tuollaista katselisi. Sanoisin tylysti meidän perheen säännöt ja jos ei oppisi, antaisin adobtioon.
Juu, on sellainen "mielen vamma", kuten asian ilmaisit. No, eihän se näin joka aamu tee ja ei kyllä ole lihavakaan. Yli 160cm pitkä ja painaa sellaiset 40kiloa ja pikkusen päälle. Hampaita mä mietin eniten.
Saa niin ihme päähänpistoja milloin mistäkin.
-ap-
Puuroa en usein viitsi edes tehdä,sinne kun hulahtaa kilo hilloa sekaan ;)
Olen kyllä itse epäillyt lapsella jotain keskittymishäiriötä mutta en tiedä..
Ei aina tarvi tehdä kaikkia asioita niinkuin muut tekee, se on luovuutta. Hampaat voi pestä sokeripuuron jälkeen, ei mitään hätää.
Todennäköisesti sunkin poika muistaa ja tietää hyvinkin tarkasti asiat, mitkä sitä kiinnostaa ja motivoi. Jos on liian helppoja, ei jaksa ees miettiä. Kaipaa siis enemmän haastetta. Ei siis ole tyhmä suinkaan, vaan ehkä hänestä tulee jotain muuta kuin ns. siwan myyjä isona.
Tsemppii!
saa myös aivopieruja, ihan normaali kaveri se silti on, joten koeta vaan jaksaa.
mun 11v. syö puuron kanssa puoli purkkia sokeria, ja lisäksi mm. kanelia, voita, maitoa ja nompparelleja.