Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan opettanut alle koulu/eskari ikäisiä lapsiaan lukemaan tai

Vierailija
05.12.2012 |

aakkosia, numeroita, värejä tms.? miksi tai miksi et? Miten olet opettanut? Missä iässä lapsi oppinut lukemaan ilman- tai avun kanssa?

Olen itse alkanut opettamaan pian 4v lastani tutustumaan kirjaimiin, väreihin, numeroihin jne.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti 3-vuotiaana koulun. Ei siis asuta Suomessa. Osaa nyt kaikki kirjaimet, käsiala on siistiä. Kirjoittaa oman nimen ja kaikkien luokkakavereiden nimet. Osaa kirjoittaa helppoja sanoja. Lukea ei osaa eikä laskea. Tunnistaa toki ne sanat/nimet, jotka osaa kirjoittaa. On todella kiinnostunut kirjaimista ja kotonakin haluaa koulun jälkeen kirjoittaa. Eilen kirjoitti joulupukille=)

Vierailija
22/22 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotiaan tytömme ajamaan automaattivaihteista traktoria. Opetus tapahtui englannin kielellä. Äitini on pakottanut lapsemme virkkaamaan 2 vuotiaasta lähtien. Huiman näköistä, kun tyttö ajaa traktoria ilman käsiä ja virkkaa! On siinä neuvolatädeillä ollut ihmettelemistä. Tavoittenamme on laittaa tyttö 7 vuotiaana suoraan ammattikoulun auto- ja kuljetusalan kansainväliselle linjalle Novosibirskiin venäjälle. Oppiipahan siinä samassa venäjän kielen! Voi että, olen niin ylpeä tyttärestäni! Toinen vaihtoehto on, että tyttö liittyy Wienin Philharmoonikkojen joukkoon viimeistään 8 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla