Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adoptoisikohan joku neljä lastani?

Vierailija
05.12.2012 |

iät ovat 12, 10, 8 ja 3. Jos minulle kävisi jotain, niin voisivatohan lapseni päästä johonkin kunnon vanhemmille lapsiksi.

Ehtona tahtoisin, että nämä uudet vanhemmat pitäisivät jotain yhteyttä omaan sukuuni.

Luuletteko, että noin vanhoille lapsille ja noin monelle löytyisi yhteinen perhe?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiveita toki voi vanhempi esittää, mutta taata ei voida, että asiat järjestyy kuten vanhempi olisi toivonut. Eikös sun sukulaises haluais huolehtia lapsista?

Veikkaisin, että ns tavallista sijaisperhettä ei varmaan helpolla löytyis..

Vierailija
2/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavammin olisivat sijaislapsia loppuelämänsä...adoptio kun tarkoittas että sen perheen pitäisi itse maksaa teidän lasten elämä...sijoituksessa he saisivat hoitaa lapset lapsinaan, mutta taloudellisen puolen hoitaisi sosiaalitoimi.

yks tuttavani esim jäi pienenä orvoksi totaaliyh äidiltään ja hänet otti äidin perhe huostaansa, mutta eivät koskaan olleet adoptoineet häntä.. eli sijaisstatuksella .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaisiin sitten vain isompi talo. Mutta kyllähän niitä on olemassa isompiakin kuin tämä 120 neliöinen.

Olen valmis myös siihen, että jos jonkun kummilapseni vanhemmille tapahtuisi jotain (toivottavasti ei tapahdu!) niin meille olisi tervetulleita perheenjäseniksi niin kummilapsi kuin molemmat sisaruksetkin.

Toki olisi sitten hyvä jo ennalta tutustua niihin lapsiin. Olisi aika shokki heille menettää vanhemmat ja sitten vielä joutua sopeutumaan ihan vieraisiin ihmisiin huoltajina.

Millaisia vaatimuksia sinulla olisi? Pitäisikö kaikille olla oma huone, tulevaisuudessa mopo, sitten ajokortti ja auto? Silloin pitäisi varmaan laittaa raja kahteen lapseen.

Mutta muuten meidän kanssa olisi varmaan mukavaa. Pleikan joutuisivat jakamaan. Mutta tehdään rekiä niin luontoon kuin teatteriin ja museoihinkin, kesällä ollaan mökillä saaristossa ja kerran vuodessa käydään ulkomailla.

Vierailija
4/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavammin olisivat sijaislapsia loppuelämänsä...adoptio kun tarkoittas että sen perheen pitäisi itse maksaa teidän lasten elämä...sijoituksessa he saisivat hoitaa lapset lapsinaan, mutta taloudellisen puolen hoitaisi sosiaalitoimi.

yks tuttavani esim jäi pienenä orvoksi totaaliyh äidiltään ja hänet otti äidin perhe huostaansa, mutta eivät koskaan olleet adoptoineet häntä.. eli sijaisstatuksella .

Mutta silti. Adoptoisin. Ei lapsilla rahasteta. T. 4

Vierailija
5/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäisiä lapsia, yksi nuorempi. Itse teen töitä kotoa käsin.

Iso talo on ja ihanaa jos lapsille olisi seuraa.

Vierailija
6/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan tiedä miten lapset oireilee vanhempiensa menettämisen jälkeen. Onko teillä vastaajilla oikeesti edes lapsia, niin oudoilta kuulostaa teidän kommentit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi