Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö yhteyttä säännöllisesti ihmisiin, jotka eivät pidä teihin yhteyttä?

Vierailija
04.12.2012 |

Meillä mies soittelee vanhemmilleen monta kertaa viikossa, vaikka he soittavat miehelleni kerran vuodessa, minulle ei sitäkään. Ajattelin lopettaa itse kokonaan yhteydenpidon. Meitä ei kutsuta sukujuhliin tai muualle missä muut sukulaiset ovat

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pidä yhteyttä vanhemmat, sukulaiset eivätkä ystävät.

Vierailija
2/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi vientiä riittää ihan riittävästi ja enemmänkin, vaikken perään soittelekaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät pidä MINUUN yhteyttä?

Ystävyys on kaksisuuntainen katu, ei yksisuuntainen, yksipuolinen !

Vierailija
4/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toki on kausia, jolloin toinen soittelee enemmän kuin toinen mutta yleensä kyllä ihmissuhteet ovat vastavuoroisia. Ainoan poikkeuksen teen vanhan ja hiukan dementoituneen mummoni kanssa. Hänelle soitan muutaman kerran vuodessa, vaikka hän ei koskaan soita minulle (eikä kyllä muillekaan).

Vierailija
5/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen yritin pitää yhteyttä ystäviin, mutta olen nyt vuoden ajan jättänyt soittamatta kenellekään. Kun päivitetään kuvasivujamme netissä, lähetän viestin ystäville, että nyt on uusia kuvia netissä. Sitten moni soittelee ja harmittelee, että kun ei oo ollut aikaa olla yhteyksissä. Mutta kukaan ei näillä väleillä (muutama kuukausi) ota ikinä yhteyttä. Minä olin ennen se, joka soitti tai pani sähköpostia, mutta en viitsi enää. Mutta on ollut mukava kuitenkin huomata, että kyllä meidän perhe muistetaan edes "pakollisissa" jutuissa, eli että tulee synttärikutsut ja joulukortit, mutta ei mitään spontaania soittelua että mitä kuuluu. Ihmisillä ei oikeasti ole aikaa pitää yhteyttä ystäviin, tai sitten meillä ei ole niin hyviä ystäviä. Sukulaiset onneksi pitää yhteyttä. Kai veri on vettä sakeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan