Espoolaiset! Kokemuksia lasten (poikien) tanssitunneista?
Poikani 5 v. tykkää kovasti tanssimisesta ja haluaisi kokeilla tanssitunnille menoa. Onko teillä kokemusta espoolaisista tanssikouluista? Harrastaako kenenkään poika tanssia? Millaisia lasten/poikien tunnit ovat?
Entä tanssikoulut? DCA? StepUP, Espoon tanssiopisto?
Kiitokset kaikista kokemuksista!
Kommentit (4)
Mitä tanssia poikasi harrastaa? Minkäikäisenä aloitti?
Kiitos näytösvinkistä! Asutaan Etelä-Espoossa ja nää muut olisivat vähän kätevämmän matkan päässä, mutta toisaalta tällä Footlightilla olis tunteja Leppävarran lisäksi myös Ruoholahdessa.. pitää miettiä.
Ja aina voi vaihtaa vuoden jälkeen jos joku muu kiinnostaa. Aloitti kuusivuotiaana tänä syksynä.
Meillä 2 poikaa on kokeillut tanssia kerran ja kertaan jäi. Eka kävi DCA:ssa ja totesi käynnin jälkeen, että hänen uudet verkkarit olis menneet likaiseksi, niin ei ollut voinut tehdä siellä mitään ;-)
Ei tainnut olla vaan pojan laji siis...
Toinen poika kävi taas kerran toisessa tanssikoulussa (en viitsi tässä nimeä mainita). Ohjaaja oli tosi tiukkana siitä, että pientenkään kanssa ei saanut tulla ekalla kerralla saliin sisälle ja ohjaaja käski, että pitää odottaa siinä käytävässä, että kun kuitenkin niin moni lopettaa ekalla kerralla. Ihmettelin tätä kovasti (olen pitänyt 10 vuotta lasten harrastuksia itse ja en muista kenenkään karanneen kesken ekan kerran), mutta jäin kuitenkin odottamaan käytävään. Niinpä niitä lapsia alkoikin sieltä ovesta lappaa itkien lapsi toisen perään. Lopputulos oli se, että ensimmäisen 20 minuutin aikana varmaan 70% porukasta olikin jo poistunut sieltä.
Olin ihan ihmeissäni tilanteesta. Vetäjä ei siis selvästikään osannut ottaa yhtään tilannetta haltuunsa, jos 70% ekakertalaisista lopetti jo ennen ekan tunnin loppua. Tähän jäi toisen lapsen tanssitunnit, uskon, että hän taas olisi tykännyt tanssimisesta, toisin kuin esikoinen, jos vetäjä olisi vaan osannut houkutella lapset jollain kivalla mukaan.
Osta lippu 15-16.12 koulun näytökseen ja tule katsomaan Aleksanterin teatteriin, millaisia ryhmiä pojille on. Netistä näkee myös.