Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikon laihduttaja Iltalehti - kusettaa painonsa

Vierailija
04.12.2012 |

kattokaas:

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2012120316407356_lh.shtml

lähtöpaino ei ole salena ollut 99 kg

ja viimeisissä kuvissa:

http://jenninpaivakirja.blogspot.fi/2012/10/matka-pullasta-hoikaksi.html

ei salena paina 68 kg

vai onko joku jo huomannut tämän?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

75kg, en uskonut ennen kuin meni vaa'alle. Jotkut ovat luontaisesti painavempia kuin toiset (lihakset, luusto?).

määrin on eroa, mutta kohtuudella. Mulla on kehonkoostumismittauksen tuloksien mukaan keskivertoa ikäistäni naista enemmän lihasmassaa ja luiden paino kolme kiloa. Mun on tosi vaikea uskoa, että tuolla on enemmän lihasta (ainakaan lähemmäs kymmentä kiloa!), kun ei siltä näytä ja luut vaan eivät voi montaa kiloa enempää painaa!

Ja jos nyt katsoo vaikka jotain Jutta Gustafsbergiä, jolla on selvästi enemmän lihasta kuin mulla, mutta pituutta suunnilleen saman verran, niin eihän se paina kuin pari kiloa enemmän kuin minä. Että miten tuollainen ei-urheilija olisi hankkinut sellaisen lihasmassan?

-14

Vierailija
22/29 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

75kg, en uskonut ennen kuin meni vaa'alle. Jotkut ovat luontaisesti painavempia kuin toiset (lihakset, luusto?).

itse olen tällainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se oli silloin raskaana, kun alkoi laihiksin :D... Kylhän vauvamahan mukana nopeasti tuommonen 35kg lähtee :D

Vierailija
24/29 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma huomiohuora joka tapauksessa. Mitä väliä mitä painoi ja milloin.

Vierailija
25/29 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tun näkee sokeakin. BB- Teija painaa ehkä tuon 100.

Tyttö pitää porukkaa pilkkanaan ja jengi vielä kannustaa että hyvä! hyvä:D Urpojen jallittajilla on taas bileet näköjään, vaikka en tajua mitä nautintoa tuosta voi saada.

Vierailija
26/29 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä painaa

Vierailija
27/29 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan ole mitään järkeä! Väittää laihduttaneensa liikunnalla, vaikka liikunnan laihdutusvaikutus on niin vähäinen, että ei sillä 30 kiloa lähde. Ruokavalio on se mikä laihduttaa!

Esimerkkinä on "Jos syöt päivän aikana 1600 kaloria, sinun pitää kuluttaa 600 pois liikunnalla, esimerkiksi tunteroinen tuntuvaa pyöräilyä kuluttaa 600 kaloria, ja näin ollen päivän kalorisaldoksi jää 1000 kaloria." Pyöräily ei todellakaan kuluta 600 kaloria tunnissa!!!

Vierailija
28/29 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällä hetkellä käytän vaatteita koossa 36-38/S. Vyötärönympärys tällä hetkellä noin 75-76cm." Tuo vyötärönympärys vastaa kyllä noin kokoa 40. Itse käytän 36 koon vaatteita ja vy on 66 cm.

Vierailija
29/29 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitteli "lihavia" kuvia itsestään ja jauhoi laihdutuksesta. Kukaan ei silloinkaan uskonut mittojen pitävän paikkaansa.