Onko pettymys jos kumppanin exät eivät olekaan olleet kovin tasokkaita...
Kommentit (28)
En tiennyt mitään mun ex-vaimon taustoista,kun sen iskin enkä tiedä itse asiassa vieläkään kuka hän on.Huhuja liikkuu hänestä että olisi sitä sun tätä,mene ja tiedä.Emme menneet naimisiin,joten mitään tietoa suvusta ei ole.
Jälleen osoitus siitä, että naiset todellakin haluavat miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluavat.
Se jolla on naisia, on niitä lisää.
Kaikki luulee sitä homoksi.Puppeli-Petri ja Suomen Markus.
mutta kyllähän se on imartelevaa, jos kumppanin ex-naiset/miehet ovat olleet "tasokkaita". ;) Sitähän voi itsekin kuvitella olevansa jonkinlainen saalis.
Että tasosta on vaikea sanoa mitään,miehiä sillä oli ollut liuta.Osa yhteisiä kavereita.Voi Make,olitte sitten sängyssä ennen meitä.
mun mittapuun mukaan mitään upeita ilmestyksiä ole ollut. Toisaalta ei tarvitse kilpailla kenenkään kanssa johonka vertais ja olen aina se jonka tasoista hän ei koskaan unelmissaankaan kuvitellut saavansa.
Mies itse on ihan tavallinen naamastaan, iso raameiltaan (joka paikasta :D ) ja siitä tykkään.
Pidän myös siitä ettei mun tarvitse kilpailla kenenkään kanssa omasta miehestäni, ei hätyytellä riippoja ympäriltä eikä pelätä että hän katselisi muita.
Jos exä ei ole akateemikko, en ala seurustelemaan
Jotain pubiruusuja, siivojia, ja alkoholisteja joilta otettu lapsi huostaan.
Siihen verrattuna olin tosi tasokas, mutta en näköjään kelvannut sittenkään. Palatkoon sitten pubiruusujen pariin....ihan sama.
Millä se "taso" määritellään? Sillä, että on hyvä kumppani vai sillä, että on ulkonäköä tai statusta?
Feidasin yhden alunperinkin hieman mun makuun liian nörtin ja ruipelon miehen, kun näin hänen exänsä kuvan... Ja ennen kuin alatte haukkumaan mua wt:ksi, niin en pidä myöskään bodatuista, amis-sikaniskoista, mutta sporttinen täytyy olla.
Jotain pubiruusuja, siivojia, ja alkoholisteja joilta otettu lapsi huostaan.
Siihen verrattuna olin tosi tasokas, mutta en näköjään kelvannut sittenkään. Palatkoon sitten pubiruusujen pariin....ihan sama.
..jos tavallinen akateeminen exä riittäisi, olisi varmaan jotain toivoa.
pakko olla tasokkaita koska mieheni on aika laadukas koska mieheni on varakas koska mieheni on koulutetttu
Miehen eksä on kamala. Ainoa puolustus miehelle, että menivät yhteen teininä, saivat yllärilapsen ja erosivat 25-vuotiaina. Nuorena ei kai arvostelukyky ole ihan parhaimmillaan.
Eksä oli nätti silloin 50kg sitten. Siinä ainoa posiitivinen puoli. Muuten: pelkkä peruskoulu takana, sivistymätön, elämäntapatyötön, ahne, huono äiti, epäsiisti jne. Ei ihme, että ero tuli.
että itse on tasokkaampi kuin ne alkoholistit ja hakkaajat...
Onnex ite oon akateemikko niin ei kelpaa paljon tuunarit!!!
olen ja veljeni mm erosi exästään vain sen takia, että exä oli nainut jotain lukutaidottomia rantapummeja jossain päin maailmaa. Kyllä se jotain tasosta kertoo, ei ole itsetuntoa niin tulee hankala suhde enemmin tai myöhemmin.