Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräätkö miehesi herätyskelloon?

Vierailija
04.12.2012 |

Vai nukutko sikeästi siihen asti, kunnes sinun pitää itse herätä? Monta tuntia nukut yössä?

Mulle on muodostunut ongelmaksi miehen herääminen aamuisin. Hänellä kello soi klo 6 ja jos en herää hänen kelloonsa, niin viimeistään siihen, kun ulko-ovi kolahtaa kiinni. Enkä jostain syystä pysty enää sen jälkeen nukkumaan. Väsyttää ihan sikana, kun joka aamu herään liian aikaisin. Pitää varmaan mennä iltaisin jo ennen kymmentä nukkumaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu tosi sikeästi, minä herkkäuninen. Pitäis varmaan tilata sille lahjaksi tärinäherätyskello.

http://www.thefind.com/beauty/info-shake-awake-vibrating-alarm-clock

Vierailija
2/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yössä 6-7 h ja herään ennen miestä, koska aaumutoimeni kestävät kauemmin.

ja en siis ole mikään aamunvirkku, vaan jonkinlainen "biologinen" rytmini olisi nukkua esim. klo 01-09. Herään pakotettuna aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies onneksi ei kyllä torkuta, vaan kello ehtii piipata kerran pari, ja mies jo nousee ja hiipii hiljaa keittiöön. Kuulen kyllä kahvinkeiton ääniä ja ulko-oven kolauksen, mutta eivät häiritse ja sen jälkeen nukun itse sinne kuuteen, kun oma kelloni soi (ja torkutan varmaan 2-3 kertaa =D ).

Vierailija
4/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi herätyskellon ääni vaihtunut mutta nopeesti siihenkin tottui.

Vierailija
5/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herää aamuisin mun kelloon, koska työni alkaa pari tuntia hänen töitään aiemmin.

En torkuta.

Oveen ei herää, koska tapana on, että se, joka kotoa lähtee, käy joka tapauksessa antamassa lähtöpusut, joten herää jo siihen.

Vierailija
6/7 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän torkuttaa monenmonen kertaa, samoin kaikki meidän teinit kouluaamuina, ärRRsyttävää! Mies voi lähteä töihin jo neljäksi, kun minä taas aikaisintaan ysiin!

Minä olen aina ollut suht aamunvirkku ja kun herään niin herään ja nousen, en todellakaan nukahda uudestaan, ellen ole kipeänä!

Vierailija
7/7 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tosi raivostuttavaa, kun hän vaan torkuttaa ja torkuttaa joskus jopa kolme-neljä kertaa.

kyllä kuikuttaa tollanen tapa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän