Minkä näköiselle, ikäiselle ja tyyliselle sopii limenvihreä luomiväri?
Kommentit (6)
olen 38-vuotias, mustahiuksinen ja ruskeasilmäinen, pukeudun varsinkin iltamenoihin dramaattisesti ja värikkäästi. Jos vaikka puserossa tai jakussa on limenvihreää, voisin hyvin laittaa limenvihreää luomiväriä, mustien vahvojen rajausten ja vaikka tummanharmaiden varjostusten kanssa. Kyllä sen limenvihreänkin saa aika hillityn näköiseksi, esim. niin että sitä on lähinnä liikkuvalla luomella ja vastapainona tummuutta ripsissä ja rajauksissa. Mutta ei toki sovi kaikille, jonkun luonnollisen värityksen kanssa moinen väri riitelee. Tällaisille tummille "paratiisilinnuille" toimii.
Olen vaalea, vihreäsilmäinen ja punatukkainen. Ahdistaa luomiväreissä kaikki harmaan ja tummanvioletin ankeat sävyt. Mieluummin laitan jotain vähän iloisempaa. Yleensä käytän luomiväreissa lämmintä lilaa, kullan sävyjä tai limenvihreää. Joskus vaaleansinistäkin. :)
Olen vaalea, vihreäsilmäinen ja punatukkainen. Ahdistaa luomiväreissä kaikki harmaan ja tummanvioletin ankeat sävyt. Mieluummin laitan jotain vähän iloisempaa. Yleensä käytän luomiväreissa lämmintä lilaa, kullan sävyjä tai limenvihreää. Joskus vaaleansinistäkin. :)
mutta esim. meidänperheet teinit ovat oikein taiteilijoita meikkipaletin sekä kynsilakkojen kanssa, ovat tosin kympin oppilaita ihan kuvaamataidossakin, niin että luovuutta ja hulluutta, mutta myös taitoa ja tyyliä löytyy ;-D
jos vaikka tyyli on rokki tai 60-luvulla leikittelevä. Ja sopii myös jos on mustat tai punaiset hiukset (siis oikeasti punaiset hiukset ja vaalea iho). Mutta ehkä ennemmin ehkä ilta- tai vapaa-ajan käyttöön, ei välttämättä työpaikalle, jos vetää koko luomen täyteen sitä väriä.:)
On tietysti aika haasteellinen väri, pitää kyllä tuntea tyylinsä ja tietää, mikä sopii.
jos on menossa naamiaisiin.
Muuten ei kenellekkään.