mitä tehdä ukolle, joka valittaa ns. turhasta?
En jaksa tarkemmin eritellä, mutta ihan turhasta jupisee. Ei tee hyvää suhteelle ja liitolle.
Kommentit (9)
edes yksi hyvä syy, josta jo kannattaakin jupista.
En jaksa tarkemmin eritellä, mutta ihan turhasta jupisee. Ei tee hyvää suhteelle ja liitolle.
joissa en olisi voinut millään uskoa, että alkaa valittamaan. Tulee siis ole etten osaa yhtään toimia hänen kanssaan.
ap
se valittaminen?
en olisi uskonutkaan!
ap
Miehesi kuulostaa ihan tavalliselta pitkän liiton vaimolta.
Ehkä sinun kannattaisi kysyä neuvoa jostain miesten palstalta?
kuinka ärsyttävää se on. Muutama tämmöinen keskustelu, ja on vaiennut huomattavasti.
Juuri sellaista pientä napinaa koko ajan, kaikki ottaa päähän ja ärsyttää, siis asiat, joihin ei voi edes vaikuttaa! Harvemmin minun toiminnastani valittaa, mutta kelistä, autoilijoista, väsymyksestä, pienistä vastoinkäymisistä... On muuten saakelin kuluttavaa kuunnella pitkin päivää sellaista naputusta!
Tosin, tiedä sitten kuinka paljon parempi on, että mies vaikenee näistä, kun tiedän että ne ärsyttää sitä kuitenkin. Kunpa osaisi suhtautua asioihin ja elämään vähän rennommin!
kuinka ärsyttävää se on. Muutama tämmöinen keskustelu, ja on vaiennut huomattavasti.
Juuri sellaista pientä napinaa koko ajan, kaikki ottaa päähän ja ärsyttää, siis asiat, joihin ei voi edes vaikuttaa! Harvemmin minun toiminnastani valittaa, mutta kelistä, autoilijoista, väsymyksestä, pienistä vastoinkäymisistä... On muuten saakelin kuluttavaa kuunnella pitkin päivää sellaista naputusta!
Tosin, tiedä sitten kuinka paljon parempi on, että mies vaikenee näistä, kun tiedän että ne ärsyttää sitä kuitenkin. Kunpa osaisi suhtautua asioihin ja elämään vähän rennommin!
Ihan samaa mieltä naisestani. Kun sanoin, että "eikö ole kiva päästä kuntosalille pitkästä aikaa" tuli vastaukseksi synkkä "siellä tuntee olonsa ihan läskiksi". Ja hän on siis lähempänä alipainoa kuin ylipainoa BMI -taulukossa...
Joka päivä jokin vaivaa. Jos on haava jossain hän näyttää sitä kolme kertaa päivässä ja valittaa joka kerta, että se ärsyttää...
Jos kaikki on hyvin hän valittaa, että pelkää tulevaisuudessa kaiken romahtavan, eikä osaa nauttia sen vuoksi siitä, että kaikki on nyt hyvin...
Hän onnistuu ärsyyntymään ihan kaikesta. Seurustelun alussa ne saivat minut purskahtamaan nauruun, koska luulin niitä vitseiksi.
Kyllä hän on varttitunnin tyytyväinen, jos vaikka annan 45 minuuttia kestävän kokovartalohieronnan. Seuraavana aamuna taas jatkuu negatiivisuus. Olen yrittänyt vaikka mitä, mutta nykyään en jaksa edes kuunnella sitä valitusta ja mietin omia juttujani samalla, kun hän soittaa samaa levyä.
esimerkkinä. Minun oli tarkoitus käydä ennen töitä verikokeessa ja salilla (mies omasta vapaasta tahdosta kuskina, hänellä ei tänään töitä).
No minä en sattumoisin päässytkään verikokeeseen heti eli jouduin jontottamaan(yksityinen lääkäriasema, ei ole ollut ikinä kun olen käynyt niin paljoa porukkaa ja yhä useampi oli näköjään alkanut hyödyntämään ajanvaraussysteemiä...) Soitin miehelle yhdessä vaiheessa tarkoituksena sanoa, etten olekaan menossa salille (huom. olin tuolloin odottanut pääsyä verikokeeseen noin 15 - 20 min), niin heti alkoi miehen möykkääminen puhelimessa "mikä siellä kestää..." (lopetin puhelun, kun en saanut edes asiaani sanottua).
Hoitajalta sitten kyselin väkimäärän ja kellonajan yhteydestä ja kerroin että ei täällä yleensä näin paljon ole porukkaa... Hänen kokemuksensa mukaan mitään varsinaista yhteyttä ei ollut (tai siis se on satunnaista milloin kahdeksalta on paljon porukkaa ja varattuja aikoja).
Menin autoon ja sanoin miehelle, että olin ihan yllättynyt kun aloit valittamaan (tarkoittaen lähinnä sitä, että miten hänen kanssaan voi tomia, kun ei koskaan tiedä milloin valitus alkaa)... Sitten mies sanoi jotenkin näin, että HÄN osaa aina mennä tuollaisiin oikeaan aikaan ja jotain että MINÄ olen aina menossa väärään aikaan. Miks hän ei helvetti sano sitten sitä ennen, että milloin minun kannattaa mennä, kun tietää kerran paremmin?! Pitää varmaan siirtyä sitten miehen holhouksen piiriin kun hän tietää nämä paremmin!
Ja lisäksi kun kyse oli vielä minun menoistani, joihin mies lupautui vapaaehtoisesti kuskiksi. Mutta kannattaa näköjään tulevaisuudessa hoidella ihan itse.
ap
se valittaminen?