Kuka huippulääkäri kuoli Madeliiveilla?
Kommentit (33)
hyvä ettei Antti Heikkilä. Se on ainoa huippulääkäri jonka tiedän.
joka-aamuisen munakkaan ansiosta.
Eiköhän se Anttila kuole sydänkohtaukseen joka-aamuisen munakkaan ansiosta.
tehdä jotain itsensä eteen. Muut lääkärit vaan rahastaa joutavilla napeilla ja turhilla leikkauksilla. Ne nauttii siitä kun ruikuttava kansa pitää niitä jumalina, jotka saavat vaivan kuin vaivan katoamaan tarvitsematta itse tehdä mitään. Kehuskelevat keskenään kenellä on pisimmät jonot ruikuttajia tulossa rahojaan tarjoamaan aspiriinia vastaan.
Näitä tarvittaisi enemmän, jotka sanoo että helppoa tietä ei ole, eikä taikanappia joka hävittää burgeriläskit kyljestä kun läski ei pysty menemään mäkin ohi syömättä.
eikö 56 vuotias voi olla häämatkalla?
Vainko yksi on tähän mennessä ottanut kantaa siihen ettei ap osaa kirjoittaa sanaa "Malediivit" oikein?? Olen hämmästynyt :O
Vainko yksi on tähän mennessä ottanut kantaa siihen ettei ap osaa kirjoittaa sanaa "Malediivit" oikein?? Olen hämmästynyt :O
Madeliivien matkailujutut vetävät erilaista väkeä kuin Trukin tai Keikan matkoihin liittyvät uutiset. Jos mies olisi hukkunut trukissa, hirnuminen jatkuisi varmaan hautajaisiin asti.
Iltaliassa matkailu.
Madeliivien matkailujutut vetävät erilaista väkeä kuin Trukin tai Keikan matkoihin liittyvät uutiset. Jos mies olisi hukkunut trukissa, hirnuminen jatkuisi varmaan hautajaisiin asti.
Eli kuka kuoli siinä veneonnettomuudessa?
Juha Perttilä TYKSin arvostetuimpia. Suuri menetys TYKSille
En olisi halunnut kuulla tätä uutista. TYKS:n suuren yleisteho-osaston oyl (anestesiologi) oli todella spesiaali ihminen. Tämän tiesivät kaikki, jotka hänen kanssaan koskaan olivat työskennelleet. Todella järkyttävä uutinen. Itsekin aikoinaan Turun lääkiksessä opiskellut...
Vähän on nimi kirjoitettu väärin mutta esim. tuolta löytyy.
http://www.channelnewsasia.com/stories/afp_asiapacific/view/1240805/1/…