Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olet ARABIAm TUOKIO mukeista?
Kommentit (2)
minulle tulee niistä mieleen isoäitini,ehkä myöskin siksi tykkään niistä :) lähes kaikki arabia astia sarjat on ihania :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaikka muuten tuosta sarjasta tykkäänkin. Mulla on noita teekuppeja.