Lue keskustelun säännöt.
Olen ollut pakkohoidossa yhdessä murhamiesten kanssa, kysyttävää?
Kommentit (5)
Olitko oikeuspsykiatrisesa sairaalassavai "tavallisella" psykiatrisella?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jossa oli yhtäaikaa kohtapuoliin vapautumassa olevia pakkohoidossa olleita murhamiehiä.
Äkkiseltään ajateltuna se ei tunnu oikealta teitä tavallisia potilaita kohtaan, vaikkette nyt tekemisissä joutuiskaan heidän kanssa siinä olemaan. :/
Oliko sulla pehmustettu huone?
Saitko sähköshokkihoitoa?
Tutustuitko näihin murhaajiin? Olivatko "hulluja" vai vaikuttivatko suht normaaleilta?
Olen itsekin ollut useamman mielentilatutkittavan kanssa saman katon alla.