Lue keskustelun säännöt.
olen tosi epäonnistunut
24.12.2012 |
erosta kohta 2 vuotta. vietän jouluaaton yksin tissutellen. exä sai lasten yksinhuoltajuuden ja sillä on ihana, kaunis uusi naisystävä. mutta hei, joulun jälkeen aloitan dieetin ja treenaan itseni superkuntoon. mulla on ikävä pettäjäexää.
Kommentit (4)
mulla oli vaikea masennus ja sillä terve psyyke, parempi taloudellinen tilanne ja enemmän tukijoukkoja. t.ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja tee jotain miehistä riippumatonta josta on hyötyä sinulle (muutakin kuin liikuntaa), eksässä roikkumista kadut 10 vuoden päästä jos olet edelleen samassa tilanteessa.
Tissuttele vaan tänään ja tosiaan aloita sitten se uusi elämä pyhien jälkeen. Sulla on mahdollisuus parantaa elämäsi ja löytää uusi rakkaus.
ja huomenna aloitat dieetin.