Ostetaan (edullisesti) Siljan lahjakortti
Pyöriikö nurkissasi käyttämätön voimassaoleva lahjakortti siljalle. Auta toteuttamaan 7-vee pojan joululahjatoive, ja myy se minulle. Risteilyhinnat ovat niin kalliita, ettei mitenkään sellaiseen varaa...
Kiitos
Kommentit (12)
Risteilyt EI ole kalliita kun et vie missään deluxe-luokassa. Ei se lapsi tajua onko hytti autokansien päällä vai kerroksessa 12.
Tallinnaan pääsee parilla kympillä.
Liity Siljan kantisohjelmaan, maksaa kyllä 10e mutta saat alennusta matkoista.
Ostetaan (edullisesti) Siljan lahjakortti Pyöriikö nurkissasi käyttämätön voimassaoleva lahjakortti siljalle. Auta toteuttamaan 7-vee pojan joululahjatoive, ja myy se minulle. Risteilyhinnat ovat niin kalliita, ettei mitenkään sellaiseen varaa...
Kiitos
Miten yhteydenpito kaupanteon suhteen tapahtuu?
Kantiksia ollaan, vaan ei ole lahjakorttia tullut...ilman sitä liian kallista valitettavasti..
Meillä on myös kaksi pienempää sisaresta, joten ihan alimmille kansille ei viitsisi räyhäjengin takia mennä.
Heti kun toi yksi reipas köyhä teki tän vuotisen aloituksensa niin eiköhän ahneet lähde samalle tielle.
Risteilyjä saa parilla kympillä.
Luin viestini ja sehän on miltei töykeä. En tiedä miksi noin pääsi käymään.
Korostan etten epäile sitä kanin loikkaa pyytävää äitiä huijariksi tms. Ei missään tapauksessa ollut tarkoitus. Pointtini oli, toivottavasti tänne ei tule huijareita pyytämään apua kun he huomaa et niin moni haluaa auttaa.
Enkä köyhäkään.
Risteilyt vaan hirmu kalliita eikä sellaiseen nyt Jouni alla muuten varaa.
Eikä minusta ole välttämättä niin huono asia jos käyttää sellaisen joka muuten jäisi käyttämättä.
Joulun alla!! Automaattinen tekstinsyöttöpirulainen!
Miten maksu hoidetaan? Rahalla vai luonnossa? Mietin vaa tota edullisuutta...