Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostetaan (edullisesti) Siljan lahjakortti

Vierailija
03.12.2012 |

Pyöriikö nurkissasi käyttämätön voimassaoleva lahjakortti siljalle. Auta toteuttamaan 7-vee pojan joululahjatoive, ja myy se minulle. Risteilyhinnat ovat niin kalliita, ettei mitenkään sellaiseen varaa...



Kiitos

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maksu hoidetaan? Rahalla vai luonnossa? Mietin vaa tota edullisuutta...

Vierailija
2/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyt EI ole kalliita kun et vie missään deluxe-luokassa. Ei se lapsi tajua onko hytti autokansien päällä vai kerroksessa 12.



Tallinnaan pääsee parilla kympillä.



Liity Siljan kantisohjelmaan, maksaa kyllä 10e mutta saat alennusta matkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan (edullisesti) Siljan lahjakortti Pyöriikö nurkissasi käyttämätön voimassaoleva lahjakortti siljalle. Auta toteuttamaan 7-vee pojan joululahjatoive, ja myy se minulle. Risteilyhinnat ovat niin kalliita, ettei mitenkään sellaiseen varaa...

Kiitos

Miten yhteydenpito kaupanteon suhteen tapahtuu?

Vierailija
4/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantiksia ollaan, vaan ei ole lahjakorttia tullut...ilman sitä liian kallista valitettavasti..



Meillä on myös kaksi pienempää sisaresta, joten ihan alimmille kansille ei viitsisi räyhäjengin takia mennä.

Vierailija
5/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitteeni

Vierailija
6/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun toi yksi reipas köyhä teki tän vuotisen aloituksensa niin eiköhän ahneet lähde samalle tielle.

Risteilyjä saa parilla kympillä.

Vierailija
8/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viestini ja sehän on miltei töykeä. En tiedä miksi noin pääsi käymään.

Korostan etten epäile sitä kanin loikkaa pyytävää äitiä huijariksi tms. Ei missään tapauksessa ollut tarkoitus. Pointtini oli, toivottavasti tänne ei tule huijareita pyytämään apua kun he huomaa et niin moni haluaa auttaa.

Vierailija
10/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä köyhäkään.



Risteilyt vaan hirmu kalliita eikä sellaiseen nyt Jouni alla muuten varaa.



Eikä minusta ole välttämättä niin huono asia jos käyttää sellaisen joka muuten jäisi käyttämättä.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun alla!! Automaattinen tekstinsyöttöpirulainen!

Vierailija
12/12 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ajatellut myydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän