Äänestä Päivi Räsäselle puku Linnan juhliin!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id1093520
Tumma puku on paljon paremman näköinen.
Kommentit (18)
Se on nuorekkaampi, kaunis ja raikkaan värinen.
on tyylikkäämpi ja arvokkaamman oloinen, istuu paremmin juhlan luonteeseen.
Vaalea on ihan marilynmonroemainen hempukkamekko.
Onpa sulla outo ajattelutapa. Se tumma puku on jotenkin tunkkaisen oloinen ja se yläosa näyttää aivan kummalliselta.
vaikka mielipide asioista ei voi kiistellä, niin sanon että tumman puvun kannattajilla ei kamalasti ole tyylitajua...sehän kalpenee totaalisesti vaalean puvun rinnalla.
Kun taas esim. vaalea jakkupuku ei tuo mielikuvaa morsiuspuvusta (vaikka tokihan voi mennä naimisiin vaaleassa jakkupuvussa).
Lisäksi tuollainen vaalea puku ei sovi talvijuhliin. Tarvitsisi edes tumman hartiahuivin tms. (vähentäisi myös morsiuspukuvaikutelmaa).
nro 14
Mutta tämä koko gallup iltapäivälehdessä on todella mautonta nutturauskistätinä esiintyneeltä Räsäseltä!
Sittenhän se nähdään kuudes päivä, kumman on valinnut... Ja varmasti sitten sen voittajamekon....eli....
Ehkä nyt koittaa voidella ihmisiä ja muuttaa sitä julkisuuskuvaansa siitä uskistantasta johonkin muuhun. Kyllä imago on aika tärkeä tekijä...
Se tumma puku on tosiaan leikkaukseltaan huono ja tekee Räsäsestä tanttamaisen. Mutta se on kahdesta pahasta vähemmän paha.
ja sieltä niistä puvuista kertovan jutun alta klikkaa sitä " kerro oma mielipiteesi" -kohtaa, niin sitten aukeaa myös se tumma puku,
ja ota vaikka rauhoittavia, ettet tukehdu tuohon raivoosi.
Ja kelaa alaspäin. siinä sitten kerro oma mielipide kohta...
Itse en sinne enää päässyt kun jo äänestin...
SUN KONEESSASI ON ASETUKSET NIIN, ETTEI SE
MISSÄÄN
TILANTEESSA
TULE
NYT
AVAAMAAN
NÄITÄ
KUVIA.
LUOVUTA JO!
Miten sit selitätte että te näette sen, mutta mä en, ja SILTI näin sen VAALEEN puvun kuvan????
Vierailija:
Miten sit selitätte että te näette sen, mutta mä en, ja SILTI näin sen VAALEEN puvun kuvan????
klikkaamalla " kerro oma mielipiteesi" . Siksi. Onko tämä nyt noin vaikea käsittää????
Menneet Räsäseltä bileet sekaisin...
Mutta kyllä taitaa olla hieman julkisuuden kipeä, kun tällaista pitää lehdissä ähkiä.
Vierailija:
Annan kuitenkin ääneni vaalealle puvulle.