Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UGGin 'korvikkeet'

Vierailija
03.12.2012 |

Mistä saisin laadullisesti samantasoiset mutta halvemmat kengät kuin UGGit?

En oikein välitä siitä UGG merkistä siinä takana, eikä ne oikein näytä näteiltä siihen hintaan.

Mitkä olisi hyvät samantyyppiset kengät? ja hyvä laatuiset?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se muu ruma ulkonäkö kyllä?

Vierailija
2/7 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammaskengät on alunperin australialainen keksintö, ja siellä kaikkia samanlaisia kenkiä sanotaan edelleen UGGeiksi. UGG Australia on amerikkalaisten keksintö, ja he ehtivät patentoimaan sanan UGG kaikkialla muualla maailmassa, Australiassa tuomioistuin kieltäytyi, koska UGG tarkoittaa yleisesti lampaannahkakenkää. UGG-tuotemerkin kenkää ei kuitenkaan ole koskaan valmistettu Australiassa, eikä niillä ole mitään tekemistä australialaisen tradition kanssa. UGG on mainostanut itseään antamalla julkkiksille ilmaispareja, siksi se tunnetaan maailmalla paremmin.

EMU taas on Australian UGG, jos tajuatte mitä tarkoitan. Se on alkuperäinen the merkkikenkä, huippulaatua. Jos siis etsitte sitä oikeaa ja alkuperäistä, niin EMU on paljon lähempänä. (Ne on tällä hetkelläkin Natureshopissa -50% alessa, kuten aina tähän aikaan vuodessa..täällä ei varmaan saa mainostaa, mutta esim. blogeissa on hehkutettu jo monta päivää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen merkki, jolla myös aitoa lammasta olevia uggeja. Huomattavasti "oikeita" Uggeja (amerikkalainen merkki) tai Emuja (austraalialainen merkki) halvemmat.

Vierailija
4/7 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa myydään paljon merkittömiä Uggeja, mitkä on puolet halvempia kuin "merkilliset". Ihan googlella löytyy aussikauppoja vaikka kuinka. Itse olen tilannut kahdet merkittömät sieltä. Tosin musta koko Uggjuttu alkaa olla jo vähän last season...

Vierailija
5/7 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin "uggit" (mulla shepherdit) on ainoat oikeasti lämpimät kengät, joihin olen törmännyt. Suomalaiset huopikkaat varmaan alkaisivat olla saman lämpöiset, mutta niitä en ole vieläkään kaupoista saanut 3 vuoden metsästämisestä huolimatta. Ilmeisesti niitä valmistetaan niin pienet erät vuosittain, ettei kaikille halukkaille riitä.

-punaisia huopikkaita himoitseva

Vierailija
7/7 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omalle tyttärelle Emut Natureshopista.

http://www.natureshop.com/eu/emu-australia/womens-sheepskin-boots/

Siellä on nytkin alle satasella naisten low't.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi