Mitä mieltä 12v lapseni joululahjoista? Nämä olisivat tulossa:
- CD-levy minulta
- Lahjakortti, luultavasti vaatekauppaan sedältä
- 50 € mummilta
- Rannekoru tädiltä
- Lahjakortti, luultavasti kirjakauppaan enolta
- Luultavasti rahaa, ehkä 100 € isältään
Pitäisikö minun ostaa vielä jotain?
Kommentit (24)
niin joo, hommaisin omalleni jotain muutakin kuin vain yhden levyn. Jos ei ole rahaa, tuo riittää, etenkin jos teillä on hyvät ja lämpöiset välit.
Muuten lahjat ovat kyllä hyvät!
isovanhemmat liioittelee sillä paketteja tulee aina kymmenittäin, siis menee tunteja avata kaikki, yleensä lapset ei ehdi kaikkia avaamaan jouluaattona sillä niitä on ihan hullu a. lisäksi omat lahjat sekä muutamilta sukulaisilta jotain pientä. Eli minun silmiini vaikuttaa tosi vähältä ja ostaisin ehdotttomasti itse lisää mutta täytyy sanoa että joku välimuoto meidän ja teidän välillä ois hyvä.
Hänkin on nyt 12-vuotias. Vaikka meilläkin 12-vuotias toivoo pääasiassa rahaa ja lahjakortteja, että pääsee itse "tuhlaamaan", on se rapistelu ja yllärit paketissa minusta kuitenkin aina kivaa. Itse vielä lisäisin (oletuksella, että sinulla on rahaa - jos ei ole, älä turhaan stressaa asialla) jotain pehmeää pakettia, vaikka jonkun kivan oloasun/yöpuvun ja jotain muuta hauskaa. Pelaako pelejä? Meillä yleensä yksi wii-peli ostetaan aina lahjaksi. Toiveena tänä vuonna tytöllä on sellaiset iso kuulokkeet mitä jollain dc:lla näkee päässä. Ovat kuulemma suuresti muodissa, mitä isommat, sitä paremmat.
Varsinkin rahaa ja lahjakortteja. Itse tykkäsin lapsena (ja edelleen aikuisena) siitä lahjojen avaamisen tunteesta, kun sai rapistella paperia.. Itse ostaisin ehkä vielä jonkun yhden paketoitavan lahjan. Jos lapsella on vaikka joku toive, tai sitten ihan vaan joku pieni kiva juttu.